וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: יוניפי"ל פרסם מיקומי צה"ל במלחמה

27.8.2006 / 13:16

השבועון "וויקלי סטנדרט" מדווח שהארגון פרסם באתר האינטרנט שלו מידע על מיקום הכוחות והציוד בו השתמשו. יוניפי"ל מכחיש

השבועון "וויקלי סטנדרט" מדווח שאתר האינטרנט של יוניפי"ל פרסם בזמן המלחמה עדכונים על תזוזת כוחות צה"ל בזמן המלחמה בלבנון. הפרסומים הכילו מידע על מיקום הכוחות, המבנה בו פעלו והציוד בו השתמשו.

כוח יוניפי"ל בלבנון מונה כ-2,000 חיילים, ונמצא בלבנון משנת 1978, באופן רשמי נחשב לנייטרלי. על פי הדיווח בעיתון, באתר של יוניפי"ל פורסמו נתונים על עמדות מסתור של צה"ל בשטח לבנון שעות אחרי שהתמקמו בהן החיילים. לעיתים, המידע התעדכן מדי חצי שעה, ולא הגיע ל-24 שעות באתר.

מידע על כוחות חיזבאללה לא פורסם כלל באתר. הצהרות כלליות בלבד על ירי הרקטות נרחב פורסם באתר, ולא יותר. הפרטים לגבי הכוחות הישראלים שפורסמו באתר יוניפי"ל לא הופיעו באף אתר חדשות או אתרי מידע ישראלים, ואף לא בידי כתבים מרשת זרה.

כך למשל, ב-25 ביולי פורסם באתר יוניפי"ל כי חיזבאללה יורה לעבר ישראל ממספר מוקדים. לעומת זאת, באותו היום פורסם באתר כי "אתמול ובמהלך הלילה האחרון נכנסה תגבורת משמעותית של חיילי צה"ל, כולל טנקים, רכבים משוריינים, בולדוזרים לאזור מארון א–ראס בתוך שטח לבנון. משם התקדם צה"ל צפונה לבינת ג'בל ודרומה לכיוון יארון".

ארגון יוניפי"ל מסר לגלי צה"ל כי המידע מעולם לא פורסם באתר האינטרנט שלו, ולא הופץ בשום צורה. עם זאת, אמרו, "בימים האחרונים אנחנו מפרסמים עדכונים על תזוזת כוחות צבא לבנון ועל נסיגת צה"ל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully