וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

2 פעילי חמאס נהרגו בתקיפות צה"ל בעזה

27.8.2006 / 9:14

השניים נהרגו בתקיפות חה"א בשכונת סג'אעייה הלילה והבוקר. שני עיתונאים של "רויטרס" נפצעו בתקיפת צה"ל על מכוניתם בעזה

גורמים פלסטינים מדווחים, כי פעיל חמאס נהרג בתקיפת חיל האוויר בשכונת סג'אעייה בעזה הבוקר. על פי הדיווח, בתקיפה נפצעו שישה פלסטינים.

בתקיפת חיל האוויר באותו אזור הלילה נהרג פעיל חמאס ונפצעו שני עיתונאים העובדים עבור סוכנות הידיעות "רויטרס". שלושה בני אדם נוספים נפצעו בתקרית. מצה"ל נמסר, כי משעות הלילה פגעו הכוחות בשישה חמושים.

כתבי "הארץ" אבי יששכרוף וניר חסון:

אחד העיתונאים, סבאח חמיידה, שעובד גם עבור אתר אינטרנט מקומי, נפצע קשה ברגליו, וצלם הסוכנות, פאדל שמאעה, נפצע באורח קל, אך איבד את הכרתו. צה"ל פירסם הודעה המביעה צער על התקרית ומסר כי המכונית הותקפה לאחר שלא זוהתה כמכונית המשמשת כלי תקשורת ונעה באופן חשוד סמוך לכוחות צה"ל שפעלו באזור.

מ"רויטרס" נמסר כי המכונית היתה מסומנת מכל צדדיה, בהם גם הגג, כרכב המשמש כלי תקשורת. "אנו מוטרדים מאוד מההתקפה על מכונית ששימשה כלי תקשורת וסומנה באופן ברור, וזאת בשעה שהעיתונאים עשו את דרכם לדווח על סיפור ברצועה", אמר מייקל לורנס, העורך האחראי מטעם "רויטרס" על אירופה, המזרח התיכון ואפריקה, "אנו מבינים את הודעת הצבא לפיה לא היתה לו כל כוונה לפגוע בעיתונאים, אך תקרית זו אינה מקובלת לחלוטין ואנו קוראים לבדיקה מקיפה שלנ סיבות המקרה, כדי שלא ישוב על עצמו".

בדובר צה"ל אישרו, כי במהלך הפעילות תקף צה"ל רכב שנע בצורה חשודה בסמוך לפעילות הצבאית באזור מעבר קרני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully