וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוקרי קצב יציגו בפני מזוז את חומר הראיות

27.8.2006 / 8:40

חוקרי משטרה אמרו כי קצב טרם הפריך את טענות א'. במקביל, אמה של א' העידה שאלמוני איים עליה ש"הנשיא ישתוק אם 'היא' תשתוק"

חוקריו של נשיא המדינה משה קצב יציגו השבוע בפני היועץ המשפטי לממשלה מני מזוז את חומר הראיות שנאסף נגד הנשיא עד כה בפרשת ההטרדה המינית, לכאורה. בגלי צה"ל דווח כי על פי הערכת החוקרים החקירה תימשך עוד זמן רב.

כתבי "הארץ" רותי זינגר-חרותי ויהונתן ליס מוסיפים:

בתוך כך אמרו אתמול מקורות משטרה, המעורים בחקירת המקרה, כי החשדות לביצוע עבירות מין המיוחסות לקצב תקפים גם לאחר העדות הראשונית שמסר בשבוע שעבר. לדבריהם, "הנשיא עדיין לא הצליח להפריך את החשדות שהעלתה כלפיו א', עובדת לשכתו לשעבר".

במסגרת החקירה, הגיעה לצוות המיוחד, גם אמה של א'. האם מסרה עדות בפני החוקרים לאחר שאוימה לכאורה על ידי אלמוני. האם נחקרה לפני כחודש.

בעדותה סיפרה האם, אשה מבוגרת, כי כמה ימים קודם לכן, באמצע יולי, שמעה דפיקה בדלת מעט לאחר השעה שבע בבוקר. בדלת עמד אדם שביקש לברר מה שלומו של בעלה, אביה של א', המאושפז בבית החולים. האם סיפרה כי לא הכירה את האדם, שנראה בשנות ה-40 לחייו, בעל מבנה גוף גדול, ולכן שאלה אותו מי הוא ומדוע הוא מבקש לברר מה שלום בעלה. בתשובה ענה לה, לדבריה, כי "הנשיא ישתוק אם גם 'היא' תשתוק". האם סיפרה כי צעקה על האדם בחזרה שבתה לא תשתוק לעולם וביקשה ממנו לעזוב את המקום. מיד אחר כך עזב האלמוני את המקום. לא ידוע אם הצליחה המשטרה להגיע לאותו גבר, אך האם מסרה תיאור מדויק שלו.

פרקליטו של קצב ציון אמיר הגיב אתמול ל"הארץ" על תלונת א', כי קצב אנס אותה בלשכתו, תוך שהוא מפעיל עליה כוח פיסי, ומוריד את מכנסיה בכוח: "מדובר בסיפור ביזארי ושקרי, בלשכת הנשיא ישנם חלונות זכוכית גדולים שקופים שכל העובר מבחוץ יכול לראות את הנעשה בפנים. סימן שאלה נוסף הוא הקלות בה נכנסים אנשים ללשכת הנשיא. כולם נכנסים ויוצאים מהלשכה בלי התראה מוקדמת. בנוסף, הלשכה נמצאת בצמידות לחדר בו יושבות המזכירות וכל צעקה קטנה שנשמעת בחדר שומעים אותה היטב בחוץ".

בתגובה מסרה עו"ד בראשי: "החלונות הם חלונות מראה, שביום הם אטומים ולא ניתן לראת מבחוץ דבר. באשר לכניסתם של עובדי המשכן ובני משפחת הנשיא - אל הלשכה ניתן להיכנס רק באמצעות הפעלת זמזם הנמצא אצל הרל"שית בלבד. כל זמן שהנשיא נמצא בפנים הדלת נעולה. דברים אלה מתייחסים לתקופה בה עבדה א' כמנהלת לשכה במקום. לגבי הצעקה, דלת לשכתו של קצב עשויה עץ כבד, מאסיווית ומרופדת. בנוסף, אפשר להגיד גם בשקט לא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully