וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת"א דורשים מהורים לשלם אלף ש"ח על הסעות לבתי"ס

26.8.2006 / 22:51

הורי תלמידים בשכונת התקווה זועמים על העלאת המחירים, מכיוון שכעת ילדיהם יאלצו לצעוד לבית הספר, כיוון שאינם יכולים לממן את ההסעות

עיריית תל אביב הודיעה ל-35 משפחות משכונת התקווה שבעיר, כי החל משנת הלימודים הקרובה, יאלצו לשלם עבור הסעות ילדיהם לבתי הספר היסודי "הגליל" 1,050 שקלים, זאת בניגוד לשנים קודמות, בהן היה עליהם לשלם 700 ו-800 שקלים.

בעיתון תל אביב של "ידיעות אחרונות" דווח, כי ההורים הביעו חוסר אונים, וניסו להסביר כי ידם אינה משגת לממן את ההסעות, וכי לחלקם אין רכבים על מנת לקחת את הילדים לבית הספר, ולכן יאלצו לקחת אותם ברגל.

במשך שנים העניקה העירייה את שירותי ההסעות לתלמידים המתגוררים כקילומטר או קילומטר וחצי מבית הספר, ולכן ההורים לא הערימו קשיים על העירייה, למרות שבסמוך אליהם נמצא בית ספר נוסף, גולומב. לפני כשנתיים, נתבקשו לשלם 700 שקלים, ובשנה שעברה נתבקשו לשלם 800 שקלים.

אב לשני תלמידים הלומדים בבית הספר אמר כי "אין לנו מספיק כסף כדי לממן את ההסעות. מה אעשה עכשיו? הלוואי שהייתי יכול להעביר את הילדים לבית ספר ליד הבית".

ההורים מאיימים להשבית את הלימודים. מעיריית תל אביב נמסר בתגובה, כי "מדובר בתלמידים המתגוררים מחוץ לאיזורי הרישום, ועקרונית אינם זכאים להסעה, הניתנת על פי הגדרת משרד החינוך לתלמידים הגרים מרחק של שני קילומטרים ויותר מבית הספר. כיוון שבעבר, התלמידים היו שייכים לאזור הרישון, החליטה העירייה לבסבד את ההסעות. תעריפי ההסעות עלו עקב מחירי הדלק, והגבלת מספר הנוסעים ל-50 בכל אוטובוס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully