וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קצב: נעשה בי לינץ' ציבורי

25.8.2006 / 12:50

בראיון לקול ישראל אמר הנשיא כי הוא חף מאשמה, וכי "לא יעלה על הדעת שהרשות המחוקקת תובעת לחרוץ משפט לפני דין"

נשיא המדינה משה קצב, אמר בראיון ליומן השבוע של קול ישראל, כי הוא חף מאשמה, וכי "לא יעלה על הדעת שהרשות המחוקקת תובעת לחרוץ משפט לפני דין". בראיון המלא, שישודר מחר, הביע הנשיא את מורת רוחו מכך שחברי הכנסת דורשים ממנו להשעות את עצמו, טרם סיום החקירה בפרשה.

קצב התייחס גם לעדותה של א', המתלוננת נגדו, ועל העובדה שחברת הכנסת שלי יחימוביץ' (עבודה), אליה הגיעה העדות, בחרה לפרסמה. לדבריו, יחימוביץ' "שמה עצמה חוקרת ושופטת בעת ובעונה אחת". הנשיא אמר עוד, כי הוא מרגיש שנעשה לו לינץ' ציבורי בהעדר משפט.

הנשיא הביע את הפתעתו מכך שהחקירה החלה רק שלשום, וביקש להדגיש, כי עד היום לא הוגשה כל תלונה נגדו.

נשיא המדינה משה קצב אמר אתמול לחוקרי המשטרה, כי הוא מוכן להיבדק במכונת אמת במסגרת החקירה נגדו בחשד לאינוס ולהטרדה מינית של עובדות במשכן הנשיא. היועץ המשפטי לממשלה הוא שיכריע האם בדיקה כזו תתקיים. עוד פורסם בעיתון "ידיעות אחרונות" הבוקר, כי בחקירתו אמר אתמול קצב שהוא מוכן לערוך עימות עם המתלוננת א' כדי להוכיח שמעולם לא קיים עימה יחסים. חקירתו של הנשיא תתחדש רק בעוד 8 ימים.

כתבת וואלה! חדשות, יעל קישיק:

חברת הכנסת שלי יחימוביץ' (עבודה) אמרה, כי "הצעתו של הנשיא קצב להיבדק במכונת אמת אחרי שהשאלות יועברו אליו מראש היא אבסורדית, ואל למשטרה להעתר לה. על קצב להיבדק בפוליגרף כאחד האדם, בדיוק כפי שעשתה המתלוננת, שנמצאה דוברת אמת".

חבר הכנסת אורי אריאל (האיחוד הלאומי-מפדל), אמר כי "העיסוק בעניינו של הנשיא והצגת הדברים כפי שנעשתה עד היום, היא שפיכת דמו". לדבריו, נראה כאילו אנשים "גמרו אומר לחסלו ציבורית". אריאל קרא לציבור לנהוג ביושר ולחכות עד הכרעת בית המשפט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully