וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע

יאיר טריבלסקי

25.8.2006 / 9:00

זוויות כוכבים תוקפניות מצפות לנו השבוע הזה, אבל יאיר טריבלסקי יודע שאם עברנו את סכסוכי מרס ופלוטו, נעבור גם את זה

כל דבר שקשור ליחסים, בעיקר יחסים קרובים, עלול השבוע להביא איתו ימים לא קלים, ואולי גם צורך בהחלטות חשובות, בתנאי שאלה ייעשו בראש צלול ובלי דרמות מיותרות.
אבל איך אפשר בלי דרמות, כשדרמות הן העיקר בשבוע הזה? אחת הדרמות המרכזיות עלולה להגיע כתוצאה מזווית הפעולה שהופכת להיות מדויקת השבוע, בין כוכב מרס התוקפני האחראי על כיבוש טריטוריות, לבין כוכב פלוטו הכוחני. זווית כזו מביאה איתה סכנות אמיתית, תרתי משמע, אישיות או גלובליות, וחשוב לעבור את השבוע בעיניים פקוחות, כיוון שהפתיל שמביאים איתם שני החבר'ה האלה למערכת, מרס-הערס ופלוטו דיר-בלק (כפי שאני קורא להם), הוא קצר במיוחד. כל דבר קטן עלול להבעיר אש אמיתית – גם בגבול וגם כאירוע כזה או אחר - שלא תכבה זמן רב, מה שאומר שכדאי להיזהר גם משריפות מכל סוג שהוא בשטח או ביחסים. מי בעיקר יושפע מהזווית הזו? מזלות טלה, בתולה, עקרב וקשת.

על דרמות אחרות אחראית דווקא ונוס, בת זוגו של מרס. ונוס,שאחראית על רגשות בכלל ועל רגשות ביחסים בפרט, נמצאת במזל אריה הדרמטי ונצמדת לסטורן. הצמידות הזו עלולה להביא איתה אכזבה מסויימת בתחום הרגשי, אבל הזדמנויות מעניינות דווקא בתחום המקצועי והצד המעשי של החיים. גם מבחינה כספית אתם עלולים להרגיש עכשיו חסרון כיס מוזר והאוברדראפט עלול להעיק במיוחד. זהו זמן למעשים בשטח ולא לרגשות. אולם ממש במקביל, ואפילו באותו יום עצמו (ראשון) יוצרת ונוס זווית של עימות עם כוכב נפטון, שהוא ממש היפוכו של סטורן המעשי: נפטון הוא כוכב מטשטש ומערפל, מתעתע ומבלבל, ועלול להביא איתו לא מעט מבוכה, בלבול, מעורבות רגשית גבוהה במיוחד בהחלטות מעשיות, ושיקולי דעת מוטעים. כך או כך – החלטות חשובות באמת כדאי לדחות לסוף השבוע אם אפשר, ואפילו לשבוע הבא, ולהיזהר מאוד מלערב רגשות בהחלטות מקצועית, ולהיפך. מי בעיקר יושפע מהזוויות המוזרות האלה? מזלות שור, מאזניים, גדי ודגים.

גם התקשורת שלנו עוברת שינוי השבוע: מרקורי כוכב התקשורת שלנו, עוזב את כל הדרמות והסערות שהביא איתו במזל אריה, ועובר למזל בתולה. במעבר הזה הוא יוצר מקבץ כוכבים במזל בתולה, שמתחיל להפוך את כל מה שאנחנו עוברים עכשיו למשהו מעשי, מעין צרור פרטים שצריך להתמודד איתן ועובדות שצריך להתייצב מולן. אולם לקראת סוף השבוע נכנסים גם מרקורי וגם השמש לתחילת זווית של עימות עם כוכב אורנוס שממול, אלמנט שעלול להביא איתו בסוף השבוע ובשבוע שלאחר מכן הרבה שינויים, ניתוקים ומצבי רוח לא יציבים. מי בעיקר יושפע מהמיקומים הנ"ל? מזלות תאומים, בתולה, דלי ודגים.

ואם הצלחנו לצאת בשן ועין מזווית הפעולה בין מרס לפלוטו, לדלג באומץ מעל הסערות הרגשיות של ונוס עם נפטון, להתמודד עם תחושות המצוקה והבדידות הסטורניות, ואף לעבור בשלום את חוסר השקט והצורך בניתוקים, שמביאים איתם מרקורי והשמש מול אורנוס, וכל זאת בתוך הקיץ הכי חם בעולם שאי פעם נחווה פה (לפחות מבחינתי) – כי אז באמת נוכל לעבור הכל, בכל מצב, עם כל אחד, כולל פרעה, ולצאת בזה בשלום.

ועד שנחזה בארץ המובטחת, קרי סוף השבוע הבא, שנראית עכשיו רחוקה מתמיד –
שבוע טוף!

יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully