וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפל מחזירה 1.8 מיליון סוללות

רונן סרברניק

24.8.2006 / 20:37

Dell לא לבד. אפל הכניסה את הסוללות הבוערות של סוני במחשבים נישאים מסוג iBook G4 ו-PowerBook G4

חברת אפל קראה היום להחזרת 1.1 מיליון סוללות ליתיום פגומות של מחשבים נישאים בארה"ב על רקע חשש מהתחממות יתר, כך הודיעה היום נציבות ביטחון המוצרים לצרכן (CSPC).

הנציבות קראה להחזיר 700 אלף סוללות פגומות נוספות מחוץ לארה"ב. הסוללות יוצרו על ידי חברת סוני ונמצאות בשימוש במחשבים נישאים מסוג iBook G4 ו-PowerBook G4. הנציבות מסרה כי אפל קיבלה דיווחים על 9 סוללות שהתחממו יתר על המידה ועל 2 סוללות אשר גרמו לכוויות של המשתמשים.

בשבוע שעבר קראה יצרנית המחשבים דל להחזרת 4.1 מיליון סוללות למחשבים ניידים - החזרת המוצר הגדולה ביותר בתחום המחשבים האישיים אי פעם. דל, יצרנית המחשבים האישיים הגדולה בעולם, טוענת כי פגם בסוללות ליתיום מתוצרת סוני עשוי לגרום להתחממות יתר ואף להביא לעשן ואש במחשב. דל אמרה כי לא דווח על נפגעים בשל הפגם בסוללות, אולם קיבלה 6 תלונות על התחממות יתר של הסוללות ולפגיעה ברכוש.

הסוללות המדוברות מצויות בדגמים ששווקו החל באפריל 2004 ועד יולי האחרון, ביניהם Latitude, Inspiron ו-Precision. כ-2.7 מיליון מהמחשבים הניידים בעלי הסוללות הפגומות נמצאים בארה"ב, לדברי דל. מדובר בסוללות המשמשות גם יצרניות מחשבים אחרות, ביניהן אפל, שאמרה כי היא בודקת את הנושא. היולט פקארד (סימול HP) אמרה כי מחשביה הניידים אינם מושפעים מהחזרת הסוללות בדל.

  • עוד באותו נושא:
  • אפל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully