וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקשר לרציחת הילדה ג'ונבנט נודע כבר ב-2001

24.8.2006 / 15:19

החוקרים קיבלו מידע על הנאשם ברצח מלכת היופי של הילדים בעת שניסו לפענח רצח אחר, אולם הוא נמלט מארה"ב טרם העמדתו לדין

חוקרי משטרת קליפורניה דיווחו לרשויות [[קולורדו]] על הקשר בין ג'ון מארק קארר למותה של מלכת היופי של הילדים ג'ונבנט רמזי כבר ב-2001, במהלך חקירה נרחבת על קארר במקרים שונים של פדופיליה והתעללות מינית.

פרטים אלה נחשפים בשעה שקארר, מורה בן 41, ממתין להסגרתו מלוס אנג'לס לבולדר, קולורדו, העיירה בו נמצאה לפני עשר שנים ג'ונבנט במרתף בביתה לאחר שחנקו אותה למוות ב-26 בדצמבר 1996, כשהיא רק בת שש. בתשובה לשאלות עיתונאים בבנגקוק, ביום בו נתפס, אמר קארר כי אהב את ג'ונבנט והודה כי שהה בחברתה שעה שמתה.

התגלה, כי הבלשים החלו לחקור את קארר כבר ב-1997, בנוגע לפרשייה לא פתורה של רצח ג'ורג'יה מוזס, ילדה בת 12. החוקרים נתנו את המידע אודות קארר לצוות החוקרים בקולראדו, בהם הבלש דייב אדמונדס.

במסמך רשמי כתב אדמונדס כי קארר "לא נראה כחשוד רציני" ברציחתה של מוזס. "במהלך החקירה שניהלנו ב-2001, למדנו גם אודות עניין של קארר ברציחתה של פולי קלאס בת ה-12 ב-1993 וברציחתה של ג'ונבנט רמזי בבולדר קולוראדו ב-1996".

בני משפחתו של קארר אמרו גם הם כי הוא התעסק רבות במקרי המוות של של רמזי וקלאס, אולם גרושתו של קארר דיווחה בזמנו כי קארר שהה באלבמה או בג'ורג'יה בלילה בו נרצחה ג'ונבנט ולכן לא היה מעורב ברציחתה.

"מעולם לא חשפנו הצהרות של וידוי, ראיות לרצח או אינדיקציה אחרת שקארר מעורב במקרים הללו", הוסיף אדמונדס בהודעתו. לדברי אדמונדס, שמו של קארר נקשר לשני פשעים נוספים של רצח ילד והטרדה מינית. למרות שלא היה ברור שיש לו קשר לרציחת הילדות, קארר הואשם באחזקת פורנוגרפיה עם תכנים פדופילים, אולם נמלט לפני שעמד לדין.

נוסף על כך, אדמונדס סיפר כי הבלשים שחוקרים את המקרה קיבלו מידע אודות רצח ג'ונבנט מאשה בשם וונדי הוטצ'נס, תושבת קליפורניה, הטוענת כי קארר שוחח עימה על הרצח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully