וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתב אישום הוגש נגד השר לשעבר חיים רמון

23.8.2006 / 13:25

על פי החשד, נישק רמון בכפייה חיילת ששירתה בלשכת ראש הממשלה. משפטו יחל בספטמבר. השר שטרית ימלא את מקומו

לפני שעה קלה הוגש כתב אישום בבית משפט שלום בתל-אביב נגד השר לשעבר חיים רמון באשמת מעשה מגונה בלא הסכמה. על פי החשד נישק רמון בכפייה חיילת ששירתה בלשכת ראש הממשלה. בגלי צה"ל דווח שמשפטו של רמון יתחיל ככל הנראה בתחילת ספטמבר, אחרי הפגרה, וכי לאור תשומת הלב הציבורית הגדולה, צפוי המשפט להיות מהיר במיוחד.

כתב "הארץ" יובל יועז מוסיף:

שר הבינוי והשיכון מאיר שטרית ישמש כממלא מקום זמני של שר המשפטים, במקומו של חיים רמון שפרש מתפקידו בעקבות כתב האישום נגדו, כך סוכם בין שטרית לראש הממשלה אולמרט.

שטרית אמר הבוקר, כי הסכים להצעת אולמרט לכהן בתפקיד מאחר שכיהן בו כבר, והוא מכיר את המשרד על בוריו - דבר שיאפשר את השתלבותו המיידית בעבודה.

"אני רואה חשיבות רבה לסייע לראש הממשלה אולמרט לשמור על היציבות השלטונית, דווקא בעת הזו", אמר שטרית, "ולכן נרתמתי לסייע במקום שבו התבקשתי".

זוהי כהונתו השניה של שטרית בתפקיד, לאחר ששימש כשר משפטים בממשלת שרון הראשונה בין השנים 2001 ו-2003.

היועץ המשפטי לממשלה מני מזוז פירסם ביום ראשון את נוסח כתב האישום שהוגש היום לבית המשפט נגד רמון. העונש המרבי על העבירה בה נאשם רמון הוא שלוש שנות מאסר.

בכתב האישום מתואר מה שהתרחש, לכאורה, בחדר ההמתנה במשרד ראש הממשלה בתל אביב ב-12 ביולי, בעת שרמון המתין לפגישה עם אולמרט: "המתלוננת ביקשה מחייל בלשכה לצלם אותה ואת הנאשם. השניים נכנסו לחדר ושם צילם החייל את המתלוננת והנאשם כשהם חבוקים, שתי תמונות, ויצא מהחדר. המתלוננת שיחררה אחיזתה בנאשם ופנתה לצאת מהחדר. הנאשם המשיך לחבק את גופה בידו האחת וקירב אותה אליו. באצבעות ידו האחרת אחז בלחייה, קירב את פניו אליה והצמיד את שפתיו לשפתיה, תוך שהוא מחדיר את לשונו לתוך פיה, והכל ללא הסכמתה".

רמון הודיע ביום ראשון רשמית למזוז כי הוא מוותר על שימוע, ובכך הפכה ההחלטה להעמידו לדין לסופית. במקביל הודיע רמון ליו"ר הכנסת דליה איציק וליו"ר ועדת הכנסת ח"כ רוחמה אברהם כי הוא מוותר על חסינותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully