וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעולת התגמול של דיוויד בלאט

שגיא ניר

22.8.2006 / 21:21

מאמן נבחרת רוסיה, שהתפטר מאימון נבחרת ישראל בקיץ שעבר, ניצח אותה 92:97 בטורניר בוורנה. עמית תמיר קלע 25, ארנולד 20

נבחרת ישראל נוצחה הערב (שלישי) על ידי נבחרת רוסיה 97:92 (45:47) במשחק הפתיחה שלה בטורניר בוורנה, בולגריה. רוסיה, אותה מאמן הישראלי דיוויד בלאט, גמלה בכך לישראל על ניצחונה במשחק הידידות שנערך באחד באוגוסט בטורניר ההכנה הראשון של הנבחרת בליטא, בו ניצחה ישראל 81:83 לאחר הארכה.

ישראל פתחה טוב, הובילה מספר דקות במחצית הראשונה ואף ירדה להפסקה ביתרון. למחצית השניה עלתה רוסיה דרוכה יותר, ופתחה פער של 6-8 נקודות בעזרת כמה שלשות של ג'יי אר הולדן. ההגנה הישראלית חרקה מעט, אבל לא כמו מחשב הסטטיסטיקה באולם ששבק חיים כבר בסיום הרבע הראשון, מה שתיסכל את אנשי הנבחרת שציפו ללמוד מהנתונים הסטטיסטיים שלא היו.

על פי ספירה לא רשמית של הקלעים, סיים עמית תמיר עם 25, ג'יימי ארנולד קלע 20.

צביקה שרף אמר בסיום: "היה משחק ברמה גבוהה, ואם יש לי מעט טענות זה להגנה שלנו. לקלוע 92 נגד הרוסים זו תוצאה טובה, אבל קיבלנו יותר מדי סלים קלים. נתנו להם לברוח בתחילת המחצית השנייה ואז נשאר לנו רק לרדוף אחריהם. אנחנו מנסים להריץ רוטציה מסויימת ואני מקווה שביומיים הקרובים נצליח גם לייצב אותה".

במשחק המקביל בטורניר ניצחה קרואטיה את המארחת בולגריה 79:87. מרקו פופוביץ' הוביל את הקרואטים עם 20 נקודות, פלניניץ', שהיה מועמד הקיץ למכבי תל אביב לפני שחתם בטאו ויטוריה, קלע 17. לבולגריה: יורדאן בוזוב, בעונה שעברה בגליל עליון, קלע 11 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully