וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשרות איטלקים וגרמנים נחטפו בגבול ניגר

22.8.2006 / 14:49

קבוצת תיירים שטיילו במדבר בגבול שבין צ'אד לניגר, הותקפו ע"י חמושים ונחטפו. גרמני שהצליח להימלט הודיע לרשויות והקבוצה נמצאה

קבוצת תיירים אשר נטען מוקדם יותר כי נחטפה על גבול צ'אד-ניגר נמצאה, כך נמסר ממשרד החוץ האיטלקי. במשרד סירבו למסור פרטים נוספים.

מוקדם יותר נמסר כי קבוצה של תיירים, בהם 21 אזרחי איטליה ומספר בלתי ידוע של אזרחי גרמניה, נחטפו על גבול צ'אד וניגר. על פי טענת משרד החוץ האיטלקי, הקבוצה הותקפה בידי חוליית חמושים באזור המדבר בדרום מזרח ניגר.

עוד נטען, כי אחד מהתיירים הגרמנים שהיו בקבוצה הצליח להימלט והוא אשר מסר את ההודעה לרשויות גרמניה אשר דיווחה למשרד החוץ האיטלקי. משרד החוץ האיטלקי מסר אז כי "התייר הגרמני אשר הצליח להימלט מן המארב, הודיע לכוחות הביטחון המקומיים על המתקפה והחטיפה זמן קצר אחריה".

הממשלה האיטלקית המליצה לאזרחיה שלא לטייל באזור הנחשב "מסוכן במיוחד", ומסרה כי ייתכן שמדובר בחטיפה לצורך כופר. דיפלומטים איטלקים נשלחו לאזור על מנת לגלות עוד מידע ולנסות לפתור את המשבר וממשרד החוץ האיטלקי נמסר, כי איטליה נמצאת בקשר מתמיד עם גרמניה ועם צרפת, המדינה היחידה באיחוד האירופי שיש לה שגרירות בצ'אד.

אזור הגבול בין צ'אד לניגר ידוע לשמצה עקב ההברחות שמתבצעות דרכו ומקרי השוד הרבים שמתבמעים בסביבתו. עד להסכם השלום שהושג בשנה שעברה, צפון צ'אד היה מוקד התארגנות המורדים. מורדים אלו פעלו גם בצד הגבול של ניגר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully