וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: עונת ההוריקנים תתפוס תאוצה בקרוב

21.8.2006 / 2:11

לפי ההיסטוריה, שיא העונה מתחיל באמצע אוגוסט ומסתיים בתחילת אוקטובר. עד כה נרשמו 3 סופות טרופיות בלבד

עונת ההוריקנים הנוכחית לא סיפקה הרבה סופות עד כה, אבל זה עלול להשתנות. מקס מייפילד, מנהל במרכז ההוריקנים הלאומי במיאמי אמר כי יש סימנים להתגברות הפעילות סמוך לחופים המערביים של אפריקה, מקור ההוריקנים, שהולכים ומתעצמים במסעם לרוחב האוקיינוס האטלנטי.

בראיון בשבוע שעבר אמר מייפילד כי "הפעמונים יחלו לצלצל בקרוב מאד". לדבריו, כל הסימנים בצד המזרחי של האוקיינוס האטלנטי מעידים על התפתחות הוריקנים בעתיד. לדבריו, העונה הקודמת של ההוריקנים, שהיתה עמוסה במיוחד, שינתה את הציפיות של האנשים לגבי העונה, אבל זה נורמלי שהחודשיים שלושה הראשונים של העונה הם רגועים.

עונת ההוריקנים נמשכת מתחילת יוני עד סוף נובמבר, והחלק הנחשב לקשה ביותר במהלכה הוא בין אמצע אוגוסט לסוף אוקטובר, כאשר השיא מגיע בתחילת ספטמבר. עונה ממוצעת מפיקה 10 סופות טרופיות ולפחות שש מהן הופכות להוריקנים.

עד השבעה באוגוסט בשנה שעברה התפתחו 9 סופות טרופיות, והסתכמו ב-28 סופות טרופיות לכל העונה, מספר שיא של סופות, שנמשכו עד תחילת חודש ינואר. סופת ה[[הוריקן קתרינה]], הסופה ה-11 והקטלנית ביותר מהן, הכתה בדרום פלורידה ב-28 באוגוסט ובניו אורלינס ב-28 באוגוסט, וגרמה למותם של למעלה מ-1,300 בני אדם. הסופה הקטלנית עד לקתרינה, הוריקן אנדרו, היתה הסופה הטרופית הראשונה בשנת 1992, והתרחש ב-24 באוגוסט באותה השנה.

השנה התפתחו בסך הכל שלוש סופות טרופיות. מייפילד נשמע מבולבל בשל עונת ההוריקנים המוזרה. לדבריו, המרכז לא בטוח באשר לסיבה בגללה הסופות לא מתפתחות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully