וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבנון: נעמיד למשפט מי שיפר הפסקת האש

20.8.2006 / 12:37

לדברי שר ההגנה, ירי טילים אל ישראל ייחשב לשיתוף פעולה עם האויב. הוא אמר כי הצבא ימנע כל ניסיון הברחת נשק בגבול הסורי

שר ההגנה של [[לבנון]] אליאס אל-מור אמר היום, כי מי שיפרו את הפסקת האש וירו טילים אל ישראל מלבנון, ייעצרו ויועמדו למשפט צבאי. "הצבא ינהג בקשיחות בכל הפרה כזו", אמר אל-מור, ואמר כי [[חיזבאללה]] ידבוק בהפסקת האש.

במסיבת עיתונאים שכינס בביירות אמר אל-מור, כי כל שיגור של רקטה מלבנון לישראל, יהיה מבחינתה תירוץ להכות בלבנון ויש למנוע זאת בכל מחיר. הוא אף הזהיר את חיזבאללה והוסיף, כי ירי טילים אל ישראל ייחשב לשיתוף פעולה ישיר עם האויב.

אל-מור אמר, כי הצבא הלבנוני שולט בכל הגבול עם סוריה והוא לא יאפשר הברחה של אמצעי לחימה. "לא תהיה שום גמישות בטיפול בהברחת נשק", הוא אמר.

כתב "הארץ", יואב שטרן:

אנשי האו"ם המסיירים בלבנון נפגשו היום עם ראש הממשלה, פואד סניורה. בתום הפגישה אמר שליח האו"ם טרייה רוד לארסן, כי הוא לחץ על ממשלת לבנון ועל הצבא לפרוס את שליטתם בצבא ולהבטיח "שלא תהיה זליגת נשק לתוך לבנון". בתום הביקור בלבנון יגיעו לארסן ומשלחת האו"ם לישראל וייפגשו עם ראש הממשלה, אהוד אולמרט. מטרת ביקורו של לארסן היא להכין את ביקורו באזור של מזכ"ל האום, קופי ענאן, בימים הקרובים. אחת המטרות העיקריות של הביקור היא הסדרת סוגיית חוות שבעא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully