וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תל"י ו-HOT: תום הסכסוך?

וואלה! ברנז'ה

18.8.2006 / 13:45

לאחר מאבק ארוך ומתוקשר, נחתם ביום ה' הסכם מסגרת בין חברת הכבלים לבין איגודי התסריטאים והבמאים

הסכם המסגרת בין HOT ותל"י בנוגע לתמלוגים על שידור תכנים לתסריטאים ובמאים נחתם ביום ה'.

הסכסוך בין החברה לבין ארגוני היוצרים נמשך מזה כשנתיים, ובמהלך 2006 הוא הפך ליצרי ואף אלים לעיתים, לרבות השבתות של צילומים, פיצוצים של פרמיירות הקשורות לערוצי HOT השונים ועוד. כל העת, לווה המאבק בהצהרות מילטנטיות מצד תל"י והתחפרות בלתי מתפשרת בעמדות מצד HOT. לצד זאת, נרשמו גם תביעות אישיות בנושא, כמו זו של תסריטאי "האלופה".

על פי HOT, בהסכם המסגרת נכלל סעיף מוסכם, שייכלל בעתיד בכל הסכם של תסריטאי או במאי בעבודה המוזמנת על ידי HOT ויבטיח את זכויותיו לתמלוגים. לא נקבע גובה התמלוגים, אך בהסכם נקבע כי "יתנהל מו"מ רציף ואינטנסיבי בתום לב".

המנכ"ל שוחר השלום

דוד קמיניץ, מנכ"ל HOT הנכנס, פועל מאז כניסתו לתפקיד לדיאלוג רציף עם היוצרים והשתתף אישית בצוות המו"מ של HOT, שכלל גם את סמנכ"ל התוכן אלון שטרוזמן והיועץ המשפטי אורי גור אריה. צוות המו"מ של היוצרים כלל את בין שאר את אבי שמש, מנכ"ל תלי ואסף פרץ, מנכ"ל איגודי התסריטאים והבמאים. גורם ב-HOT אמר אתמול לוואלה! ברנז'ה כי קמיניץ הצהיר כל הזמן כי הוא "שוחר שלום" ומבקש לפתור את הסכסוך עם תל"י במהרה.

ההסכם אתמול נחתם במעמד יו"ר מועצת הכבלים והלוויין יורם מוקדי, שזכה להוקרת הצדדים על ש"השקיע מאמצים רבים בשנה האחרונה בתיווך ובגישור" ביניהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully