וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעירה נוספת טוענת: רמון הטריד אותי מינית

18.8.2006 / 7:49

"מעריב" חשף את סיפורה של ג', עובדת לשעבר בכנסת, הטוענת כי רמון נגע בה למרות התנגדותה. השר רמון: האירוע לא זכור לי

בעיתון "מעריב" נחשפה הבוקר עדות נוספת של ג', נערה בשנות ה-20 לחייה, הטוענת כי גם היא עברה מפגש טראומתי עם שר המשפטים. בראיון מספרת ג' כי רמון הזמין אותה לפני כשלוש שנים לשיחה במשרדו, במהלכה חיבק אותה בחוזקה, הצמיד את גופו לגופה וניסה לנשק אותה.

כמעט שלוש שנים עברו עד שג', צעירה דתייה, החליטה לחשוף את סיפורה בפני התקשורת. לטענתה, היחידים שידעו על הדבר היו שניים מחבריה הקרובים. "אני באה מבית דתי, וסיפור כזה, אם היה נודע ברבים, לא היה עושה לי טוב", מסבירה.

ג' עקבה בדריכות בשבועות האחרונים אחרי התנהלות החקירה נגד שר המשפטים בחשד למעשים מגונים. אתמול היא החליטה להשמיע את סיפורה.

"הנה העובדת הכי יפה בכנסת"

"זה היה בערך לפני שלוש שנים. התחלתי לעבוד בכנסת רק כמה חודשים קודם לכן, וההיכרות שלי עם רמון היתה שטחית מאוד. הייתי רואה אותו מדי פעם במסדרונות. הוא היה עובד לידי, אומר שלום ולפעמים גם מוסיף איזו הערה כמו 'הנה העובדת הכי יפה בכנסת' או משהו כזה".

כעבור זמן מה החליטה ג' לעזוב את התפקיד בכנסת ולחפש מקום עבודה חדש. במסגרת חיפושיה, היא חילקה את קורות החיים שלה בין בעלי תפקידים בכנסת. אחד מהם היה העוזר של חבר הכנסת רמון. "הכרתי אותו מהעבודה, וחשבתי שכמו אחרים שמקושרים בכל מיני מקומות, אולי הוא ישמע על תפקיד שמתאים לי", היא מספרת.

"לא עברו חמש דקות מהרגע שנתתי לעוזר שלו את הדף ועד שהוא הגיע למשרד שלי ואמר לי שחיים קורא לי", היא סיפרה. "הופתעתי מאוד מהתגובה הזריזה, ומיהרתי לחדר שלו. הכנסת היתה אז בפגרת הקיץ, ואני זוכרת שמעט מאוד אנשים הסתובבו בבניין. כשנכנסתי לחדר שלו הוא אמר לי לסגור אחריי את הדלת ולשבת. נשארנו בחדר רק שנינו".

החל משלב זה, טוענת ג', השיחה בינה לבין רמון הידרדרה להטרדה מינית, והתבטאה בתכנים מינייים בוטים. לדבריה, השיחה החלה בכמה מילות נימוסין, בין השאר שוחחו ג' ורמון על כך שבדיוק חזר מחו"ל. "שאלתי אותו מי עוד נסע איתו, והוא ענה לי: 'סתם חברי כנסת, אם את היית באה איתי היה יותר כיף'". ג' מוסיפה ומספרת שבמהלך השיחה הזו הציע לה רמון לבוא לעבוד אצלו. "אבל לי היה ברור שזה לגמרי לא שייך. אנחנו באים משתי תפיסות עולם רחוקות מאוד. אני דתייה והוא חילוני, וגם העמדות הפוליטיות שלי לא קרובות לשלו. כשאמרתי לו את זה הוא אמר לי שלא זה מה שיפריד בינינו".

לטענת ג', הפגישה ארכה זמן קצר מאד ודווקא בגלל זה המעבר החד בין שיחה מנומסת לשיחה בעלת אופי מיני היה מורגש עוד יותר."הוא לקח את קורות החיים שלי ביד והציע שניפגש בבית קפה ונדבר על זה. השאלה הזאת הביכה אותי מאוד. התחלתי להבין לאן הוא מושך את השיחה, והכיוון הזה לגמרי לא התאים לי. מבחינת הגיל, האיש יכול להיות אבא שלי".

ג' מספרת כי רמון המשיך, והציע שיצור עמה קשר לסלולרי. "בכל השיחה הוא לא הביט בכלל בקורות החיים שלי, זה בכלל לא עניין אותו. בשלב הזה ניסיתי לחתוך את הפגישה. אמרתי לו 'תודה בכל אופן', וקמתי כדי ללכת".

לפי דבריה, השלב הזה בפגישתם הוא השלב בו נוצר גם מגע פיזי בינם. "כשהוא ראה שקמתי הכל התחיל פתאום לקרות במהירות". ג' מספרת כי "לפני שהספקתי להבין מה קורה הוא קם, הקיף את השולחן שהפריד בינינו ונעמד צמוד אליי עם הפנים אליי. ניסיתי לחשוב איך אני יוצאת מהסיטואציה הזו כמה שיותר מהר, אבל אז הוא הושיט אלי את הידיים שלו, הקיף אותי איתן, הצמיד אותי אליו וחיבק אותי אליו חזק מלפנים".

ג' מסבירה כי בשעה שדברים אלה התרחשו היא קפאה במקומה משום שהיתה בהלם. "פתאום, מצאתי את עצמי כבולה בזרועותיו המחבקות. קפאתי. לא יכולתי לעשות כלום, גם פיזית. ואז הוא קירב את הפנים שלו אליי וניסה לנשק אותי. ניסיתי להיחלץ ממנו. דחפתי אותו בחזרה בשתי ידיים. אמרתי לו 'חיים, לא', הסתובבתי ויצאתי מהחדר".

"היה ברור לי שאני לא עומדת להתלונן כי לא יאמינו לי. זה יהיה מילה שלי מול מילה שלו, הוא איש חזק ומקושר ואני יכולה להידרס על ידו בקלות. מי יאמין לי בכלל. הייתי בכאלה חרדות ממנו, שלא פעם הייתי בודקת אם הוא לא נמצא במסדרון לפני שהייתי יוצאת החוצה".

כשהתפרסם לפני כחודש סיפור התלונה נגד רמון, ג' אומרת כי "היה לי ברור שאני לא המקרה היחיד, אבל נדהמתי עד כמה הפרטים דומים. הרגשתי שאני ממש קוראת את הסיפור שלי".

בדיקת הפוליגרף - דוברת אמת

אתמול הסכימה ג' לבקשת "מעריב" לעבור בדיקה במכונת פוליגרף. הבדיקה נערכה במכון הישראלי לפוליגרף על ידי ויקטור כהן, לשעבר ראש אגף חקירות בשב"כ. ג' נשאלה שלוש שאלות, שעל כולן היא השיבה בחיוב. נקבע כי היא דוברת אמת בכל תשובותיה לשאלות הבאות:

1. לפני כשלוש שנים, כשעמדת לצאת מחדרו של רמון בכנסת, האם זה נכון שניגש אלייך, חיבק אותך והצמיד את גופך אליו?

2. בעת שרמון חיבק אותך, האם זה נכון שקירב את פניו לעבר פנייך?

3. כשרמון קירב פניו את לעבר פניך, האם זה נכון שהרחקת אותו בידייך מעלייך ועזבת את החדר?


שר המשפטים מסר אתמול בתגובה כי האירוע המדובר אינו זכור לו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully