וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזרים חוזרים לנהריה

שגיא ניר

15.8.2006 / 17:42

הפסקת האש החזירה את הקבוצה לשוק השחקנים, הפורוורדים רודני אליוט וריקרדו מארש מהליגה הטורקית מועמדים. מיקי גורקא עוזר מאמן

עם שוך המלחמה, מתחילה תנועה בשוק השחקנים הזרים ומסתבר שגם הקבוצות הצפוניות בעניין. עירוני נהריה, שתשחק גם העונה ביורוקאפ של פיב"א, בוחנת אפשרות לצירוף אחד משני פורוורדים אמריקאים ששיחקו בעונה שעברה בליגה הטורקית, רודני אליוט וריקרדו מארש.

אליוט (30, 204), סמול פורוורד, שיחק בעונה שעברה בבשיקטאש שהגיעה עד חצי גמר הפלייאוף הטורקי. במסגרת המקומית הוא קלע 9.3 נקודות וקטף 5.4 ריבאונדים ב-22 דקות, וביול"ב קאפ קלע 9.5 נקודות וקטף 4.6 ריבאונדים ב-26.6 דקות. אליוט, בוגר מכללת מרילנד, שיחק בעבר שנתיים בליבורנו האיטלקית, עונה בסקאבוליני פזארו ועונה אחת נדד ממנרסה לפואנלברדה הספרדית. בבשיקטאש הוא שיתף פעולה עם מייקל רייט, ששיחק לפני שלוש עונות בהפועל תל אביב.

מארש (25, 203) שיחק בטלקום אנקרה הטורקית שנעצרה ברבע גמר הפלייאוף המקומי. באנקרה הוא שיתף פעולה עם ארווין דאדלי, אקס מכבי ראשון לציון, ובעבר שיחק בליגה יפנית.

נהריה מינתה השבוע את מיקי גורקא לתפקיד עוזר המאמן. גורקא, 33, שיחק במהלך הקריירה שלו בהפועל חיפה ובקבוצות שונות בליגת המשנה, ובילה מספר שנים במכללת ספרינג היל. הוא מאמן את בית הספר ליאו בק בחיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully