וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עליה של 40% בילדים שזקוקים לתרומת ציוד לימודי

14.8.2006 / 18:54

כך עולה מסקר שערך ארגון "לתת" בקרב 150 משפחות ברחבי הארץ. מנכ"ל לתת: "גם העוני הוא מלחמת אין ברירה"

בשנה הנוכחית חלה עליה של כ–40% במספר הילדים שזקוקים בסיוע לקניית ציוד לבית הספר, כך עולה מנתוני סקר שערכה חברת "לתת" בקרב 150 משפחות נזקקות ברחבי הארץ.

עוד עולה כי 88% מהילדים הנזקקים אינם הולכים לחוגי העשרה בשעות אחר הצהריים, 95% מהילדים לא חברים בתנועות נוער ו – 92% מהילדים אינם מקבלים שיעורי עזר.

מבדיקה שנערכה בקרב 23 עמותות סיוע באזור הצפון בלבד, אשר עובדות בשיתוף פעולה עם ארגון לתת, הצביעו כולן על בעיה בחזרה לבית הספר.

מנכ"ל ארגון "לתת" ערן וינטרוב אמר: "בימים אלה כולנו ממוקדים צפון, ואסור לנו לשכוח כי בכל הארץ ישנם עשרות אלפי ילדים שלא יוכלו לפתוח את שנת הלימודים בחיוך. בשעה שתקציבי הרווחה והחינוך מקוצצים באופן משמעותי, אין לנו ברירה אלא לעזור לאלה שאין להם. גם העוני הוא מלחמת 'אין ברירה'"

לאור הנתונים הללו, נערך ארגון לתת, ביחד עם 114 עמותות מקומיות אשר משתפות פעולה עם הארגון ב–77 יישובים בארץ לסייע לעשרות אלפי ילדים לפתוח את שנת הלימודים עם חיוך.

המבצע הארצי לאיסוף ציוד לבית הספר בשיתוף עם חברת אופיס דיפו, יתקיים בין התאריכים: 15-20 באוגוסט 2006. לסיוע ולתרומות, ארגון לתת, 1700-50-40-33.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully