וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קריקט: מקום שביעי לישראל באליפות אירופה דרג ב'

רועי פרידמן

13.8.2006 / 22:45

בצל הסערה שנערכה סביב הגעתה של הנבחרת, נותרה בדרג ב' עקב אי הופעתה של יוון וניצחון טכני עליה. זכתה בפרס "רוח הקריקט"

לצערנו הרב, האליפות בסקוטלנד התפרסמה בארץ יותר בגלל מה שקרה מחוץ למגרש, כאשר מספר ארגונים מוסלמים ניסו ללחוץ על הוצאת הנבחרת מהתחרות, על רקע האירועים בלבנון. אלא שההתאחדות העולמית וההתאחדות הארפואית, החליטו על המשך המשחקים, והגברת האבטחה סביב הנבחרת.

את המשחק הראשון, נגד נבחרת ג'רזי (אחד משני האיים המרכזיים בארכיפלג שנקרא "איי התעלה", השוכנים בתעלה בין אנגליה לצרפת. למי שזוכר, מקום עלילת הסדרה 'ברז'ראק'), הצליחו אותם ארגונים "נאורים" לסכל, והמשחק לא נערך. במשחק השני, הפסידה הנבחרת לזוכה בטורניר, נבחרת נורבגיה.

הנורווגים, שבעצם רובם פקיסטנים החיים בנורבגיה, בחרו לחבוט ראשון והשיגו 282 ל-5. ישראל סיימה עם 191 ל-9, בזכות 54 בלי להפסל של אדריאן וורד. ישראל ניצחה את המשחק האחרון בבית את צרפת ב-3 וויקטס. צרפת שחבטה ראשונה, סיימה עם 175 נקודות בעיקר בזכות 4 פסילות של ריימונד אשטון ושתי פסילות של יצחק טלקר. 40 נקודות של סנג'יי גופטה, הובילו את ישראל לניצחון, 17 כדורים מסיום הסבוב. בתום הבית המוקדם, ישראל סיימה עם אותו מספר נקודות כמו ג'רזי, אך בגלל הפרש נקודות נחות, היא שיחקה על מקומות 5 עד 8.

במשחק הראשון, ישראל החליטה לחבוט ראשון נגד נבחרת גרנזי (האי המרכזי השני באיי התעלה), אבל מלבד 32 נקודות של אשכול סלומון, הנבחרת לא שיחקה טוב וסיימה עם 128 נקודות. גרנזי לא התקשתה להשיג את 129 נקודות עם יותר מ-20 אוברס לסיום, למרות שתי פסילות של טלקר ולושנקו פריירה.

כדי להשאר בדרג ב', הנבחרת היתה צריכה לנצח את נבחרת יוון, אך היוונים לא הגיעו למשחק, והנבחרת זכתה בניצחון טכני. מלבד ההשארות בדרג ב', הנבחרת זכתה בפרס "רוח הקריקט" של התחרות.

חברי הנבחרת:

הלל אוואסקר (אשדוד א', קפטן)
יצחק מסיל (אריות לוד, סגן קפטן)
ריימונד אשטון (צעירי אשדוד)
דני הוץ (רעננה)
אדריאן וורד (רעננה)
שי חיון (רעננה)
דויד מסיל (אריות לוד)
אשכול סלומון (אריות לוד)
שיילש בנגארה (אריות לוד)
יצחק טלקר (רמלה)
יניב רזפורקר (נווה יונתן)
דובי מאיירס (תל אביב)
לושנקו פריירה (תל אביב)
סנג'יי גופטה (תל אביב)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully