וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההרוגים בעיראק - דו"ח יומי 13.8.06

13.8.2006 / 22:53

60 בני אדם נהרגו היום בעיראק. המשטרה העיראקית עצרה חשודים בכוונה לרצוח את קרוביו של ראש הממשלה העיראקי אל מליקי

לפחות שישה בני אדם נהרגו וכ-20 נפצעו בפיצוץ בנין דירות במחוז בגדד הדרומי - זעפרניה. בהתקפה משולבת בעיר, על ידי מטען צד, טיל ואופנוע ממולכד נהרגו לפחות 48 בני אדם.

כמו כן, המשטרה העיראקית מסרה היום כי מורדים ירו למוות בשני עובדי מעבדה בבאיג'י, צפונית לבגדד.

המשטרה העיראקית מצאה היום את גופתו של אלמוני בעיר סמארה. האיש היה ירוי בראשו. חמושים חטפו היום את האייטולה חוסיין אל חוסייני, בכיר שיעי, ממשרדו בבגדד.

בבעקובה, חמושים הרגו אזרח בשוק בעיר. שלושה שוטרים נפצעו בבעקובה היום, כאשר מטען צד התפוצץ סמוך לסיור של המשטרה העיראקית.

אישה ושני ילדים נהרגו מהתפוצצות מוקש ישן שנשתל במהלך מלחמת איראן-עיראק, סמוך לגבול המזרחי.

במזרח בגדד, שלושה בני אדם נפצעו כאשר מטען צד התפוצץ בסמוך למסגד שיעי. חמושים הרגו קולונל בצבא שתפקידו היה לאבטח את מתקני הנפט של עיראק, כאשר היה בתחנת דלק סמוך לעיר תיקרית.

המושל של מוסול, דוראיד מוחמד קאשמולה, התחמק היום מניסיון התנקשות, כאשר חמושים תקפו אותו בעת שפיקח על חלוקת נפט בתחנת דלק במוסול. שומר ראשו נפצע.

חמושים הסתערו על בית של אזרח בעיר בלאד, וירו בו למוות. מורד נהרג וארבעה שוטרים ומורד אחר נפצעו , במהלך התנגשויות שפרצו בעיר הקטנה הילא, כמאה קילומטרים מבגדד.

הצבא העיראקי עצר היום 30 חשודים, ובהם 16 אשר תכננו לפי החשד לרמוח את קרוביו של ראש הממשלה העיראקי נורי אל מליקי. במהלך מבצע המעצר, נהרגו 6 שוטרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully