וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביילין: הרחבת הפעולה היא כפרס לחיזבאללה

יעל קישיק

11.8.2006 / 20:02

יו"ר מרצ אמר כי תוצאת הפעולה תהיה מלחמת התשה שתימשך שבועות ארוכים. ח"כ אביגדור ליברמן: להמשיך הפעולה עד השגת המטרות

תגובות במערכת הפוליטית מימין ומשמאל להחלטה להרחיב את הפעולה הקרקעית בלבנון. יו"ר מרצ יוסי ביילין אמר, כי הוא מקווה שההחלטה "היא עדיין חלק מכיפוף הידיים, ערב החלטת מועצת הביטחון בסוף השבוע".

לדברי ביילין, "אם אכן תתבצע הרחבת הפעולה הקרקעית עד הליטני, תוצאתה תהיה שבועות ארוכים של מלחמת התשה והותרת חיזבאללה עם יכולת שיורית מסוכנת מצפון לליטני". ח"כ ביילין אמר, כי הרחבת הלחימה, היא "פעולה ישראלית שכמוה כפרס לחיזבאללה".

יו"ר סיעת מרצ זהבה גלאון אמרה, כי ההחלטה "נמהרת וחסרת שיקול דעת". לדבריה, "מדובר בהחלטה שנכנעה לתכתיב של הצבא להרחבת המהלך המלחמתי, במקום לחכות לניצחון מדיני".

ח"כ רן כהן (מרצ) אמר כי "העדפת המלחמה על מו"מ היא אות לחולשה ולא לגבורה. זוהי החלטה אומללה ונוראית, אנחנו בשמאל מורידים את הכפפות ונלחם יופ יום לצמצום המלחמה ככל שנוכל".

יו"ר ישראל ביתנו ח"כ אביגדור ליברמן בירך על ההחלטה ואמר כי "אני מקווה שהפעולה תימשך עד שכל המטרות שהושגו על ידי הממשלה יושגו".

ח"כ יובל שטייניץ (ליכוד) אמר כי "יש לקוות שזו הפעם האחרונה שהממשלה בהתנהלותה החובבנית משגעת את המדינה והצבא. הגיע הזמן, באיחור של ארבעה שבועות, להגן על מדינתנו במו ידינו מפני מתקפת הטילים והרקטות במקום לקבל הצעת פשרה שמהווה ניצחון מדיני לטרור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully