וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צביקה שרף מתרחק מאשקלון

שגיא ניר

10.8.2006 / 17:47

אברהם פלדה הביע עניין במאמן הלאומי, אך זה לא מתלהב: "אנחנו לא משדרים על אותו גל". מינץ, ג'ינו, אשכנזי ועדי אזולאי במועמדים

אחרי שהשלים את עסקת הרכישה של אליצור אשקלון, הצהיר אברהם פלדה, מקבוצת הרוכשים, כי הוא מעוניין כי מאמן הנבחרת צביקה שרף יאמן את הקבוצה בעונה הקרובה. שרף עצמו אמר לא פעם כי ישמח לחזור ולאמן קבוצת כדורסל, אך כפי שזה נראה כרגע זו לא תהיה אשקלון.

"ככל הנראה לא אני אאמן באשקלון. אנחנו לא משדרים על אותו גל", אמר שרף שנפגש השבוע עם פלדה. קבוצת הניהול החדשה באשקלון התחייבה אמנם לתקציב של כשישה מיליון שקלים, אך הצורך בכיסוי של חלק מחובות העבר, כמו גם השלב המאוחר בפגרה שמונע אפשרויות תמרון רבות בשוק השחקנים הישראלים, לא מלהיבים במיוחד את המאמנים הפוטנציאלים. גם מאמן נבחרת העתודה יעקב ג'ינו, כמו גם עדי אזולאי, אבי אשכנזי וחנוך מינץ נמצאים ברשימת המועמדים.

"אנחנו אמנם באיחור, אבל לא מתייאשים. נעשה הכל כדי שתהיה לנו קבוצה רצינית", אמר הרוכש החדש אברהם פלדה, והוסיף: "אני מאמין שעד יום ראשון יהיה לנו מאמן". ללא קשר לזהותו של המאמן הנבחר, עשוי בנו של פלדה, עידן, להתמנות לעוזר המאמן באשקלון. פלדה אימן לפני מספר שנים בהפועל לב השרון מהליגה הלאומית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully