וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתב אמריקאי: ישראל מאפשרת ירי על הצפון

נמרוד הלפרן

10.8.2006 / 17:35

כתב ה"וושינגטון פוסט" לענייני הגנה תומס ריקס, אמר בראיון ל-CNN כי להערכת מספר מומחים צבאיים בארה"ב, היא עושה זאת לצרכי תעמולה

מומחים צבאיים בארה"ב מעריכים כי ישראל מאפשרת בכוונה תחילה ירי של טילי חיזבאללה לצפון המדינה, לצורך יחסי ציבור - כך העריך כתב העיתון "וושינגטון פוסט" בראיון לרשת הטלוויזיה CNN.

"אחד הדברים שמתרחשים כעת, לדברי כמה אנליסטים צבאיים בארה"ב, הוא שישראל מותירה בכוונה תחילה כיסי טילים של חיזבאללה בלבנון. זאת, משום שכל עוד נורים טילים, יכולה ישראל להמשיך ליהנות ממידה מסוימת של איזון מוסרי בפעילותה בלבנון", אמר העיתונאי תומס ריקס, המכסה עבור "וושינגטון פוסט" את משרד ההגנה האמריקאי, בראיון בתוכנית הטלוויזיה של עמיתו לפוסט, הווארד קורץ, אשר שודרה ברשת CNN ביום ראשון.

בתגובה לדברים אמר קורץ: "רגע, אתה בעצם טוען שישראל מאפשרת בכוונה תחילה לחיזבאללה לשמור על חלק מכוח האש שלו, למטרות יחסי ציבור, משום שהרג אזרחים ישראלים מסייע למלחמת יחסי הציבור המתנהלת כאן בארה"ב?". תשובתו של ריקס: "כן, כך אמרו לי אנליסטים צבאיים".

המראיין, שסרב להאמין לטענה אמר: "זאת לכאורה עדות יוצאת דופן לכך שמותם של אנשים במחנה שלך בעצם פועלת לטובתך, משום שאיש אינו רוצה שאזרחיו יהרגו אבל הדבר מסייע מבחינת תפישת הקרבות אצלנו". ריקס ענה: "זה מסייע לפתרון בעיית העליונות המוסרית, משום שיודעים כי הפעילות בלבנון תביא אף היא למותם של אזרחים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully