וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריס קלארט ממשיך להסתבך

10.8.2006 / 15:05

מי שהיה עד לפני שנתיים אחת ההבטחות של ה-NFL נתפס כשברכבו ארבעה כלי נשק טעונים. קומישינר חדש לליגה - רוג'ר גודל

יש אנשים נורמלים, יש אנשים טפשים, יש מטומטמים, ויש אידיוטים גמורים. בשנים האחרונות נוצרה תת קבוצה חדשה לעניין הזה, ושמה "מוריס קלארט". הרץ האחורי, שלפני שנתיים ניסה ליצור תקדים ולגרום לכך שה-NFL יקבלו לליגה למרות שלא השלים את מכסת הקולג' שלו, לא מפסיק להסתבך. הפרק הפעם: אחזקת נשק לא חוקי.

קלארט נעצר באוהיו כשברכבו ארבעה רובים טעונים, וכשהשוטרים ניסו להמם אותו עם כדורי הלם, התברר שהוא לובש גם אפוד מגן. זה קורה שבוע לפני משפטו בשל שוד מזוין. "אין לנו מושג מה הוא ניסה לעשות איתם", אמר מייקל וודס, סמל ממשטרת קולומבוס. קלארט נעצר לאחר שביצע מספר עבירות תנועה. הערבות על שחרורו לקראת משפט השוד המזוין עלתה ל-1.1 מיליון דולר.

תכירו: רוג'ר. רוג'ר גודל

רוג'ר גודל בן ה-47 הוא הקומישינר החדש של ה-NFL. גודל יחליף את פול טגליאבו, לאחר שעבד כעוזרו ב-20 השנים האחרונות ונבחר פה אחד על ידי 32 הבעלים בליגה.

טגליאבו הפורש עוזב את תפקידו לאחר 17 שנים, בהן הגדיל את מחזור הכספים השנתי ממיליארד לשישה מיליארד דולר. גודל יהיה בסך הכל הקומישינר השלישי בתולדות הליגה בת 46 השנים והשמיני בתולדות ה-NFL, שהייתה קיימת כחטיבה עצמאית ב-87 שנות קיומה עד האיחוד עם ה-AFL. מערכת וואלה! מאחלת לקומישינר הצלחה בתפקידו החדש (ואנחנו בטוחים שהוא קורא ומסמיק).

- טרל אואנס נפצע בירכו באימון דאלאס. בשלב זה הוא עדיין לא חזר להתאמן, וינסה לשוב בהדרגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully