וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האטום של MTV

רויטרס ודידי חנוך

10.8.2006 / 13:15

המהלך של MTV להגביר את הנוכחות המקוונת שלה נמשך עם רכישת אתר הסרטים החלוצי Atom Films

Atom Films היה אחד מאתרי הוידאו הראשונים והחשובים ביותר ברשת. האתר העניק במה לסרטים כגון George Lucas In Love ואינספור אחרים.

עם עלייתם של אתרי הדור החדש בוידאו, שקעה קרנו של האתר, אבל הוא נותר אחד מאתרי הסרטונים החשובים ביותר ברשת. אטום החלו לאפשר לגולשים להעלות סרטונים לאתר במרץ השנה, אבל המהלך לא הקפיץ את הפופולריות של החברה כפי שקיוותה

אתמול הודיעה רשת MTV שהגיעה להסכם חברת Atom Entertaintment לרכישת החברה, שכוללת גם את אתר shockwave.com הפופולרי ועוד שני אתרים. הרכישה, בסך 200 מיליון דולר, היא נדבך נוסף בגל הרכישות של MTV, שכלל עד כה אתרים כגון GameTrailers.com ו-IFILM.

יו"ר חברת MTV Networks, ג'ודי מגראת', אמרה בראיון: "הרכישה היא חלק מהאסטרטגיה שלנו להיות גוף מוביל בחלל בדיגיטלי ולהתחבר לצרכנים שלנו בכל פלטפורמה". אתר Shockwave.com הוא אחד מאתרי המשחקים הפופולריים ביותר ברשת, ו-atomfilms.com מספק לרשת מאגר קליפים וסרטונים שנוצרו על ידי גולשים ועל ידי קולנוענים עצמאיים.

פרשנות

הרכישה מאחדת למעשה שני גופי מדיה שהיו פעם דומיננטיים בתחומם ואשר מעמדם נפגע במידה קשה על ידי עלייתם של מייספייס ויוטוב.

המהלך מספק ל-MTV תוכן איכותי ל-24 ערוצי המדיה המקוונים שלה, אבל כל עוד גולשים יכולים להוריד את אותו התוכן ולהעלות אותו ליוטוב, קשה לראות איך המהלך הזה ימשוך אנשים לאתר.

המשתמשים נטשו את MTV לטובת קלות השימוש של יוטוב והיכולת להעלות כל סרטון בקלות ולמצוא כמעט כל קטע וידאו שעשוי לעניין אותם.

MTV היתה פעם התגלמות הנעורים, החתרנות והרעננות. העידן הזה חלף. ולא סביר שמהלך שבו החברה רוכשת אתר וידאו שננטש גם הוא על ידי הגולשים יעזור לה למצב את עצמה בחזרה במקום בו היתה בעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully