וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המעטפה שנשלחה להניה לא הכילה רעל

7.8.2006 / 17:57

הניה האשים את ישראל ששלחה לו מעטפה מורעלת, אך בבדיקות מאוחרות התברר שלא מדובר ברעל, וכי אף עובד לא איבד את הכרתו

ראש הממשלה הפלסטיני [[איסמעיל הניה]] טוען כי שירותי המודיעין של ישראל הם ששלחו למשרדי הממשלה הפלסטינית ברמאללה את המעטפה שמוענה אליו, ובה נמצא חומר שהיה חשוד כרעיל. על המעטפה נרשם כי היא הגיעה מתל אביב.

בקול ישראל דווח, כי הסערה שהתחוללה במשרד הממשלה פלסטינית ברמאללה הייתה מוגזמת, וכי שבעה עובדים לא אושפזו לאחר שאחד מהם פתח את המעטפה החשודה.

סגנו של הניה נאסר שעאר מיהר לומר כי עובדי המשרד החליטו לפתוח את המעטפה בשל צורתה החשודה, ולאחר שפתחו אותה וגילו בה נייר טישו בעל ריח עז נתקפו בבחילות והקאות. הוא אף ציין כי כמה מהם איבדו את הכרתם, ידיעה שהתבררה ככל הנראה כשקרית.

החומר החשוד נשלח לאוניברסיטת ביר-זית, ושם נמצא כי לא מדובר בחומר רעיל. יתרה על כן, העובד שנטען כי איבד את הכרתו, הגיע לעבודתו כשהוא חש ברע, והמהומה שנוצרה סביב המעטפה גרמה להתעלפותו.

במסיבת עיתונאים אמר שאער כי הניה הקים ועדת חקירה.

בתגובה למקרה, אמר יו"ר התנועה האיסלאמית (הפלג הדרומי), ח"כ שייח איבראהים צרצור (רע"מ-תע"ל), כי הדבר מזכיר לו את נסיון ההתנקשות בבבכיר חמאס, חאלד משעל, ב-1997 בעמאן. "כנראה שהמנהיגים הישראלים איבדו כל תחושת הגיון ושכל ישר, וששכרון הכוח השתלט על ראשם. זה מאוד מסוכן למדינה שמנהיגיה חושבים ומתנהלים רק דרך הצבא וזרועותיו", האשים ח"כ צרצור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully