וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירושלים: מכונית תופת הוטמנה תחת בניין מגורים

ורד כהן-ברזילי

29.7.2001 / 20:49

תקלה טכנית גרמה לפיצוץ חלקי בלבד; שני בני אדם נפגעו קל; מפקד משטרת ירושלים: יש התראות נקודותיות לביצוע פיגועים בעיר; בת"א נערכו סריקות בעקבות הודעה על מטען בצפון העיר

תקלה טכנית מנעה הערב אסון גדול בירושלים, כאשר מכונית תופת התפוצצה תחת בניין מגורים בפסגת זאב. התקלה גרמה לפיצוץ קטן מאד. שני בני אדם נפצעו קל מהלם ולא נגרם נזק.

הפיצוץ אירע בשעה 17:10 בחניון תת קרקעי ברחוב מזל תאומים. המשטרה פינתה את דיירי הבניין שמעל החניון. תושבת השכונה אמרה לגלי צה"ל: "זה ממש מזל, בדרך כלל ילדים משחקים שם בשעה הזאת".

מפקד מחוז ירושלים, ניצב מיקי לוי, אמר הערב כי בידי המשטרה התראות על כוונות נקודתיות לביצוע פיגועים בירושלים. על הפיגוע שנמנע אמר לוי כי היה שמח מאוד אילו דיירי הבניינים שיש בתחומם חניונים כאלו, היו סוגרים אותם בשעות הלילה.

לאחר חמש שעות הופסקו החיפושים אחרי מטען בתל אביב

משטרת מחוז תל אביב הפסיקה את הסריקות שנערכו בשעות הצהריים בצפון תל אביב. לדברי המשטרה, במסגרת כלל ההתראות המתקבלות בתקופה האחרונה, התקבלה התראה אשר עסקה באפשרות לפיגוע חבלני באזור צפון תל אביב. המשטרה ערכה סריקות לבדיקת מהימנות המידע אולם דבר לא התגלה.

שוטרי מרחב ירקון במשטרת תל אביב, מלווים בשוטרי יס"מ ומג"ב פרצו בסביבות השעה 13:00 לדירה ברחוב יהודה המכבי בצפון תל אביב, לאחר שהתקבל דיווח כי בדירה מונח מטען או מסתתר מניח המטען. בפריצה לא נמצא דבר.

עמית בן ארויה, "הארץ", מוסיף: כוחות המשטרה מנהלים חיפושים אחר מניח המטען שהתפוצץ אמש בפאב בתחנה המרכזית הישנה. לפי ההערכה, החשוד עדיין מסתתר בעיר.

אמש סמוך לשעה 22:30 הושלכה מימיית פלסטיק, שבה חומרי נפץ, לעבר פתח פאב "המאסטרו", ברחוב נווה שאנן באזור התחנה המרכזית השינה. בפיצוץ לא היו נפגעים. במשטרה מציינים כי עקב תקלה במטען הוא לא התפוצץ בעוצמה שבה אמור היה להתפוצץ. הבוקר קבעה המשטרה, על פי אופי המטען, כי הרקע להשלכתו - לאומני.

שוטר שהיה בביקור פרטי באזור שמע את הפיצוץ והזעיק את כוחות המשטרה. המקום נסגר לשעות אחדות, חבלני משטרת תל אביב בדקו את הרכב המטען, ובמקביל ביצעו השוטרים סריקות אחר מטענים נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully