וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראגבי: אוסטרליה ניצחה את דרא"פ

רועי פרידמן

5.8.2006 / 22:07

18:20 לוואלאביז במשחק צמוד בטורניר שלוש האומות. הספרינגבוקס עם נקודה אחת בלבד בשלושה משחקים. בשבוע הבא: ניו זילנד - אוסטרליה

אוסטרליה ניצחה במשחק צמוד בסידני את דרום אפריקה 18:20 (0:10), במשחק שלא היה בין המשחקים הגדולים בתולדות הראגבי, עם יותר מדי טעויות ובעיטות הרחקה. אוסטרליה סיימה את משחקי הבית שלה עם שני נצחונות והפסד בטורניר, ודרום אפריקה מסיימת את המסע ליבשת אוקיאניה עם שלושה הפסדים ונקודה בודדת בטורניר.

אחרי שהחטיא בפתיחת המשחק עונשין, סטרלינג מורטלוק העלה את המארחים ל-0:3 בעונשין בדקה ה-12. אוסטרליה כבשה בדקה ה-32 טריי מוזר. בוץ' ג'יימס ניסה להרחיק בבעיטה, אבל הבעיטה היתה נמוכה, והכדור נפל בין חבריו לקבוצה, בריאן הבאנה ופרסי מונטגומרי במרכז המגרש. מארק ג'רארד השתלט על הכדור ורץ אתו כל הדרך, ועם המרה של מורטלוק זה 0:10 לאוסטרליה, תוצאת המחצית.

דרום אפריקה פתחה טוב את המחצית השנייה, עם שתי בעיטות עונשין של בוץ' ג'יימס, ובדקה ה-55 נכבש טריי ראשון לאורחים. אוסטרליה איבדה את הכדור בסקראם, פורי דו-פריז בעט את הכדור קדימה, וז'אק פורי צלל על הכדור בתוך אזור השער, עם המרה של ג'יימס, 10:13 לאורחים.

מורטלוק השווה בדקה ה-63 לפני הטריי השני של האורחים. מונטגומרי קיבל את הכדור ליד קו השער של אוסטרליה, אך נבלם על ידי לוטה טקירי עם שלושה שחקנים נוספים. אלא שהבאנה וסולי טייביליקה דחפו אותו ועזרו להכנס פנימה ולהניח את הכדור. בוץ' ג'יימס החטיא את ההמרה, החטאה קריטית. ארבע דקות לסיום, פיל וו קיבל את הכדור ומסר למאט רוג'רס. רוג'רס עקף את מונטגומרי, והבקיע טריי מהפינה. הכדור שמורטלוק בעט מהפינה פגע בקורה אבל נכנס, ניצחון לאוסטרליה 18:20 בסיום.

צוברי הנקודות:

אוסטרליה:

טרייז : מארק ג'רארד, מאט רוג'רס
המרות סטרלינג מורטלוק 2
עונשין : מורטלוק 2

דרא"פ:

טרייז: ז'אק פורי, פרסי מונטגומרי
המרה: בוץ' ג'יימס
עונשין: ג'יימס 2


תמונת מצב

הטבלה (נצחונות-תיקו-הפסד בונוס1 בונוס2 נק' זכות-נק' חובה נקודות)

ניו זילנד 0-0-3 1 0 38-80 13
אוסטרליה 2-0-2 1 1 63-90 10
דרום אפריקה 3-0-0 0 1 104-35 1

הסבר על הניקוד

ניצחון – 4 נקודות
תיקו – 2 נקודות
הפסד – 0 נקודות
בונוס1 – 1 נקודה – קבוצה שמבקיעה לפחות 4 טרייס במשחק ללא קשר לתוצאה
בונוס2 – 1 נקודה – קבוצה שמפסידה ב-7 נקודות ומטה.

בעוד שבועיים, ניו זילנד תארח את אוסטרליה באוקלנד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully