וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אטלי נעצר על 35

5.8.2006 / 11:30

רצף המשחקים עם חבטה של הבסיס השני מפילדלפיה נבלם בניצחון 3:5 על המטס. הפסד שמיני ברציפות לקרדינלס, הרדס מתקרבים

מטס - פילדלפיה 5:3

ראיין הווארד רשם שלוש חבטות, אחת מהן להומר מספר 37 שלו העונה, אבל יותר חשוב מי לא רשם חבטה במשחק: צ'ייז אטלי, שרצף המשחקים שלו עם לפחות חבטה אחת נשאר עומד על 35. אטלי רשם שני סטרייקאאוטים בחמש עמידות על הצלחת, וכבר לא יגיעו בסדרה הנוכחית לג'ו דימאג'יו, ששומר על 56 משחקים, שיא שאיש לא מגיע אליו כבר כמעט 65 שנה. ניצחון לראיין הווארד, הפסד לדארן אוליבר.


סן דייגו - וושינגטון 6:2

הנשיונאלס דאגו להכניס עוד קצת פלפל לבית המערבי. הומר ושתי ריצות לראיין צימרמן והומר גם לפליפה לופז, כשרמון אורטיז רושם את הניצחון וכריס יאנג את ההפסד.


סן פרנסיסקו - קולורדו 5:2

והרוקיז מערבלים את הבית עוד יותר, כשיורביט טוריאלבה רושם הומר בן שלוש ריצות, ג'ף פרנסיס מגיש שמונה אינינגים טובים ובראיין פואנטס רושם את השמירה. בארי בונדס חבט להומר מספר 723, אבל באינינג התשיעי הורחק על ידי השופט לאחר שהתווכח עמו בצעקות על קריאה לסטרייק. החוק אומר שכל ויכוח על סטרייק ובול גורר עמו הרחקה מיידית.


פלורידה - דודג'רס 6:2

הדודג'רס גוררים עמם רצף מעניין של שבעה נצחונות, ופתאום הם רחוקים רק שני משחקים מסן דייגו ואחד מאריזונה. דרק לואו ירה שבעה וטיגן חמישה, קני לופטון בן ה-978 ו-ווילסון בטמיט חבטו להומר, ובלוס אנג'לס רואים את עצמם חוזרים לקו ה-50 אחוז (כרגע המאזן הוא 55:54).


סט. לואיס - מילווקי 4:3

הקרדינלס מבאישים כמו גבינה הולנדית שנשכחה בתא המטען לפני שלושה חודשים. פרינס פילדר חבט להומר על כריס קרפנטר, דאג דייויס ניצח ופרנסיסקו קורדרו שמר, כדי להקנות לסט. לואיס הפסד שמיני ברצף מחליא במיוחד. אם זה לא מספיק, הנגר עזב את המשחק באינינג השביעי לאחר פציעה בידו, אולם תוצאות הבדיקה הראו שאין שבר.


סינסינטי - אטלנטה 4:5

ומי שסופסוף, ובאמת הגיע הזמן, ניצל את זה כדי לצמק את ההפרש מהקרדינלס ל-2.5 משחקים הם הרדס, שנעזרו בהומר של רויס קלייטון ובשמירה של אדי גווארדאדו כדי לעבור את הברייבס. ג'ף פרנקור ובראיין מק'קאן עם הומרים לאטלנטה העצובה.


במשחקים נוספים: אריזונה - יוסטון 8:7, קאבס - פיטסבורג 6:0

AL: ושוב אורטיז

טמפה ביי - בוסטון 3:2

לקורט שילינג לא ממש הולך מול הדוויל רייז, אבל למזלו היה לו את דייויד אורטיז, שירה שני בומים, ה-37 וה-38 שלו, וניצח עבורו את המשחק. ג'ונת'ן פפלבון עם שמירה מספר 30 ו-ERA חולני של 0.49. דיימון הולינס וקרל קרופורד עם הומרים על שילינג, אבל בשורה התחתונה בוסטון נותרה משחק אחד מתחת ליאנקיז.


בולטימור - יאנקיז 5:4

רנדי ג'ונסון דווקא פתח טוב עם יתרון 0:3, אבל זה נשמט ממנו במהרה, בסיוע הומר של פרננדו טאטיס. אלא שהיאנקיז השוו ל-4:4 ובאינינג התשיעי ירה חורחה פוסאדה להומר על כריס ריי, מריאנו ריברה שמר וניו יורק כבר עם ניצחון חמישי ברציפות. סקוט פרוקטור עם הניצחון.


דטרויט - קליבלנד 6:7

הטייגרס נחלצו מפיגור 3:0 באינינג הראשון, כשג'רמי בונדרמן מאוד לא במיטבו ולא רושם את הניצחון. קרייג מונרו חבט להומר בן שתי ריצות באינינג השמיני, טוד ג'ונס שמר והנמרים ממשיכים להתעדן לקראת הפלייאוף. טראוויס הפנר עם הומר מספר 32 העונה.


טורונטו - וייט סוקס 6:4

הבלו ג'ייז יצאו כמעט כליל מהמירוץ, כשיתרון 0:3 באינינג הראשון עם רוי האלאדיי על הגבעה ושני הומרים של טרוי גלאוס לא הספיקו להם. האלאדיי הגיש שישה, נטרל שבעה אבל גם רשם חמש ריצות חובה ואת ההפסד. ג'ון גארלנד עם הניצחון, בובי ג'נקס עם השמירה ואיי ג'יי פיירזינסקי עם הומר לוייט סוקס.


איינג'לס - טקסס 7:3

הריינג'רס עמוק עמוק בסיפור המסובך של המערב. גזונגה של מארק דה רוסה באינינג החמישי העניקה לו גראנד סלאם, בריחה מיתרון 2:3 ל-2:7 וסגירת הסיפור על ג'ון לאקי, שלא צלח 4.1 אינינגים. ויסנטה פאדייה במשחק סבבי לגמרי עם שבעה וחמישה. הומר לגארט אנדרסון בלוס אנג'לס.


סיאטל - אוקלנד 5:2

והאייז ראו וחייכו, כשעם ההפסד של האיינג'לס וניצחון על יריבה פוטנציאלית בבית הצמוד, פתחו פער של 2.5 משחקים מהשניה, טקסס. בארי זיטו הגיש היטב שבעה אינינגים, ואוקלנד זכתה בניצחון העשירי שלה ברציפות על המארינרס. מרקו סקוטארו עם הומר לאוקלנד, ריצ'י סקסון עם אחד לסיאטל.

במשחק נוסף: קנזס סיטי - מינסוטה 8:5

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully