וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיריית ירושלים פירקה אנטנה של חברת פרטנר

4.8.2006 / 11:40

לטענת העיריה חברת פרטנר בנתה את האנטנה ללא היתר והסוותה אותה כדוד שמש. פורום החברות הסלולריות: "המתקן הוקם כדין"

לראשונה ביצעה עיריית ירושלים צו הריסה מינהלי של אנטנה סלולרית של חברת פרטנר, אשר לטענת העיריה הותקנה ללא היתר בניה והוסוותה בתחילה בתוך דוד שמש ומזגן.

לדברי העיריה, בבדיקת המחלקה לפיקוח על הבניה בעירייה, בשיתוף המחלקה לאיכות הסביבה, של תלונה לפיה ברחוב שמיר 66 בירושלים הותקנו על גג הבניין אנטנות סלולריות, עלה כי במקום אכן נבנו מתקני שידור סלולריים, ללא היתר בניה, אשר הוסוו בין היתר בתוך דוד שמש ומזגן.

מן העיריה נמסר כי בעקבות התראות שהוצאו לפירוק האנטנות שנבנו ללא היתר, פורקה האנטנה שהוסוותה בדוד שמש והוקמה במקומה אנטנה חדשה, אף היא ללא כל היתר בניה. מחלקת הפיקוח על הבניה הוציאה צו הריסה מנהלי לאנטנה החדשה, אשר בוצע ב- 31.07.06.

דובר פורום החברות הסלולריות יפתח קרמר מסר בתגובה כי "מדובר במתקן גישה שאינו מצריך היתר בנייה ועל כן הוקם כדין ובהתאם לכל ההיתרים הנדרשים. החברה בוחנת עתה את המשך מהלכיה מול העירייה".

מנהל פורום החברות הסלולריות רועי כספי מסר בתגובה כי "הסוואת והסתרת האנטנות היו טעות שהחלה לפני עשור, והיום אנו נוקטים במדיניות של שקיפות מלאה כיוון שאנו יודעים שהשפעת הקרינה של אנטנה סלולרית עירונית אינה מזיקה יותר מזו של הקרינה הנפלטת מטלפון אלחוטי של בזק או ממכשיר 'בייבי-מוניטור'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully