וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ננסה להפוך את אשקלון לשם דבר בכדורסל"

שגיא ניר

4.8.2006 / 10:22

נחתמה עסקת העברת אליצור אשקלון לאברהם פלדה, שמבטיח להחזיר את הקבוצה לצמרת. העסקה היא לארבע שנים, צביקה שרף מועמד לאמן

הסכם מכירת אליצור אשקלון לקבוצת אברהם פלדה נחתם הבוקר (שישי) בבניין העירייה בעיר. אחרי חודשים ארוכים של משא ומתן, שעבר כמה וכמה משברים במהלכו, עוברת הקבוצה לארבע שנים לידי אברהם פלדה וידידיה רפופורט, שמחזיקים באופציה לנהל את הקבוצה ארבע שנים נוספות. העסקה כוללת הסדר של חובות העבר של הקבוצה כמו גם התחייבות של קבוצת הניהול החדשה להעמיד קבוצה בליגת העל בתקציב של כ-6.5 מיליון שקלים.

"אנחנו מדברים על פריפריה, וננסה להפוך אותה לשם דבר בכדורסל", אמר אברהם פלדה, שבצוותא עם תמיכת העירייה בסך כשלושה מיליון שקלים ינסה להחזיר את אשקלון לצמרת. ידידיה רפופורט הבטיח: "נעשה מאמץ לשמר את מה שקרה בקבוצה בשנים האחרונות בכל הקשור למחלקת הנוער". הרוכשים התייחסו גם לכך שלא ניסו לרכוש את הפועל תל אביב, שנמצאת במצוקה כלכלית דומה. "הפועל תל אביב נראית כמו גוף מת שצריך ניתוח לאחר המוות", הסביר רפופורט.

המשבר האחרון, שנראה היה כזה שיפוצץ את העסקה, פרץ סביב סוגיית החובות אותם ישלמו הרוכשים החדשים, אך משזו נפתרה הגיעו הצדדים לעמק השווה. באשקלון יצטרכו כעת להתמודד עם העיכוב בהתארגנות לעונה החדשה, ולמהר במינוי מאמן והחתמת שחקנים. בין השמות המוזכרים כמועמדים לאימון הקבוצה נמצא מאמן הנבחרת צביקה שרף, כשגם עדי אזולאי, אבי אשכנזי ויעקב ג'ינו בתמונה. "נביא את המאמן הטוב ביותר שנוכל", אמר פלדה שהעדיף שלא להתייחס לשמות המועמדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully