וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחות החטופים נפגשו עם נציגי קונגרס בארה"ב

3.8.2006 / 21:20

קרנית גולדווסר, אשתו של אהוד: "הבטחתי לו שאוריד את הירח בשבילו וזה מה שאעשה כדי לשחררו"

בקונסוליה הישראלית בניו יורק נערכה היום מסיבת עיתונאים עם בני משפחתו של אהוד גולדווסר, אחד החיילים החטופים אשר מוחזקים ע"י החיזבאללה.

באירוע השתתפו קרנית גולדווסר, אשתו של אהוד, חבר הקונגרס הרפובליקאי פיטר קינג, המשמש כיו"ר הועדה לביטחון המולדת בקונגרס, חבר הקונגרס הדמוקרטי גרי אקרמן, חבר בכיר בועדה ליחסי חוץ של הקונגרס, והקונסול הכללי בניו יורק, אריה מקל.

במהלך האירוע, סיפרה קרנית גולדווסר אודות בעלה אהוד, האופן בו נודע לה על החטיפה ופעילות המשפחה יחד עם משפחות רגב ושליט למען החזרת הבנים הביתה בשלום. "הבטחתי לאודי פעם שאוריד את הירח בשבילו, וזה מה שאני מתכוונת לעשות – בשביל להחזירו הביתה" – אמרה קרנית. כן סיפרה קרנית על פגישת המשפחה עם רה"מ אהוד אולמרט, והביעה ביטחונה ברה"מ, אשר הבטיח כי הוא מטפל בנושא "כאילו מדובר בבניו".

חבר הקונגרס קינג הדגיש תמיכת הממשל, הקונגרס והציבור האמריקאי בישראל בשעה קשה זו. "במידה רבה, ישראל נלחמת את מלחמתה של ארה"ב – נגד הטרור האיסלאמי והבינלאומי" – אמר קינג. הוא דרש כי שחרור החיילים החטופים יהיה אחד התנאים להפסקת אש.

חבר הקונגרס אקרמן הדגיש את הקונצנזוס הנדיר הקיים במערכת הפוליטית האמריקנית בנושא. הוא ציין את אחריותן של סוריה ואיראן להסלמה הנוכחית ואמר כי "אנו יודעים מי הם וה-DNA שלהם נמצא כראיה בשטח", והעביר מסר אישי למחזיקים בחיילים: "אתם כיחידים תישאו באחריות, אם דבר כלשהו יקרה להם".

הקונסול הכללי, אריה מקל, קרא לשחרור ללא תנאי של החיילים החטופים. "לא נשקוט עד שנראה את אודי, אלדד וגלעד חוזרים לחיק יקיריהם בשלום" – אמר מקל. כמו כן, הודה מקל לנשיא בוש, לממשל ולציבור האמריקני על תמיכתו במדינת ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully