וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: היאנקיז עברו את הרד סוקס

2.8.2006 / 15:06

נטלו את ההובלה אחרי 1:5 על טורונטו והפסד של בוסטון, 6:3 לקליבלנד. לשתיים מאזן שווה. סייקל לקרלוס גיין מדטרויט

יאנקיז - טורונטו 1:5

בפעם הראשונה מאז חודש יוני, הניו יורק יאנקיז בפסגת המזרח. בובי אבריו ערך את משחקו הראשון בתפוח הגדול והסתפק בהולכה וב-0 מ-3. ג'ארט רייט הגיש חמישה אינינגים וזכה בניצחון הודות להתפרקות של איי ג'יי "55 מיליון כנים היינו משלמים עליך, לא דולרים" בארנט. בארנט נכנע לדאבל מנקה בסיסים של ברני וויליאמס, ולאינינג רביעי בן ארבע ריצות של היאנקיז.

בוסטון - קליבלנד 6:3

ובפנוויי לא הצליחו הפעם לעשות יש מאין, ודייויד אורטיז שבת ממלאכת הקלאץ'. סי סי סבאתיה היה מעולה עם שמונה ושמונה, ושתיים מהריצות של הרד סוקס נרשמו בגארבג', באינינג התשיעי. הומרים לקייסי בלייק וג'ו אינגלט מקליבלנד, וגם למארק לורטה ואלכס גונזאלס מבוסטון. הרד סוקס במקומם הטבעי בטבלת הליגה.


בולטימור - סיאטל 0:2

לפעמים צץ לו רודריגו לופז ומתפקשש לו משחק כמו זה, שכלל 7.2 אינינגים וחמש קטילות. כריס ריי עם השמירה, ג'יימי מוייר הותיק עם ההפסד.


טמפה ביי - דטרויט 10:4

הטייגרס חזרו לעבוד, כשאחרי ההפסד יום קודם קצרו שני הישגים מרשימים. קרלוס גיין חבט לסייקל וג'סטין ורלאנדר הגיש רק חמישה אינינגים, אבל זה הספיק לו כדי להיות המגיש הראשון בליגה עם 14 נצחונות. ברט קליבלן חבט לשני הומרים, ושון קייסי הוסיף אחד. הפסד לג'יי פי האוול.


מינסוטה - טקסס 9:0

הטווינס, שהיו לוהטים עד לאחרונה, צולעים מעט. ההתפרקות הגיעה מצד סקוט בייקר, שהרשה שמונה ריצות באינינג הרביעי. גארי מת'יוס ג'וניור חבט לגראנד סלאם, מייקל יאנג הוסיף הומר ואדם איטון, שחזר לאחרונה מפציעה, הגיש שישה וקטל ארבעה.


קנזס סיטי - וייט סוקס 7:5

מארק בהרלי הגיש סופסוף הופעה איכותית, אבל ראה איך יתרון 2:4 גוזל ממנו ניצחון ראשון אחרי כמעט חודשיים. ג'ו קרידי, שגדל לא רחוק מקאופמן פילד, חבט בלילה גדול 4 מ-5, כולל הומר ואת החבטה שהעניקה לוייט סוקס יתרון באינינג ה-11. דייויד ריסקי עם הניצחון, בובי ג'נקס עם השמירה, אמביוריקס בורגוז עם ההפסד.


איינג'לס - אוקלנד 2:3

קרב האיתנים במערב נמשך, כשהפעם אנהיים מציגה את ג'ו סונדרס, שעלה בפעם השניה העונה במקום שמנתולו קולון, והגיש שבעה אינינגים יפים. אורלנדו קבררה חבט באינינג השביעי כדור שהכניס את מייסר איסטוריס הביתה. פרנקי רודריגז עם השמירה, ג'ו בלנטון עם ההפסד.

33 רצופים לאטלי

פלורידה - מטס 6:5

אחרי תקופה בה נראה היה שחזר לעצמו, בילי וגנר, הקלוזר השמאלי של ניו יורק, שוב פישל. הומר בן שתי ריצות שנתן לג'וש ווילינגהאם ביתרון 4:5 הכריע את המטס, והעניק למאט הרג'ס ניצחון. לא עזרו לניו יורק הומרים של צמד התותחים, קרלוס בלטראן (33 העונה) וחוזה רייס. הנלי רמירז עם הומר למארלינס, שישה ועשרה לסקוט אולסן המצוין.


סינסינטי - דודג'רס 10:4

הרדס ממשיכים לנצח ולהפסיד בהתאם לתוצאות של סט. לואיס. רפאל פורקאל חבט שלוש פעמים לארבעה ריביז, והרכש הטרי מאטלנטה, ווילסון בטמיט, הוסיף הומר, כדי להכניע את ברונסון ארויו, שלא נחל את ההפסד, ואת ביל בריי, שכן רשם L. ארון סילי עם הניצחון, למרות הומרים שנתן לאדם דאן ודייויד רוס.


קולורדו - מילווקי 1:0

דייב בוש רשם שישה אינינגים וניצחון, כשהמהפכה הדרמטית של שטיפת הכדורים בקולורדו עושה את שלה. בעבר היה קורס פילד מקום לשיגור רקטות, כשכל כדור היה עוזב את הפארק. השנה החלו להרטיב שם את הכדורים, והתוצאה - ירידה דרמטית במספר הריצות. ארבע פעמים ב-12 שנותיו של האצטדיון נרשמה התוצאה 0:1 - כשהפעם הזו היא השלישית העונה. עכשיו, למרות שהעניין של ההכבדה על הכדורים כשר, צריך לשאול אם הוא לא מסריח קצת. שמירה לפרנסיסקו קורדרו.


סט. לואיס - פילדלפיה 5:3

צ'ייז אטלי התקרב בעוד חבטה לג'ו דימאג'יו, כשרשם את ה-33 שלו בניצחון הלילה. ראיין הווארד עם הומר ושלוש ריצות, כריס קוסטה הוסיף אחד משלו וסקוט מת'יסן רשם ניצחון בגיבוי של שמירה של טום גורדון. ג'ף סופאן עם ההפסד.


סן דייגו - יוסטון 1:0

אנדי פטיט הרגיש טוב על הגבעה הפעם, כשחשמל שמונה בשישה אינינגים, ובראד לידג' ביצע היטב את מלאכת השמירה. ג'ייק פיבי חסר המזל רשם הפסד למרות שבעה אינינגים טובים.


תוצאות נוספות:

קאבס - אריזונה 3:9
סן פרנסיסקו - וושינגטון 4:1
פיטסבורג - אטלנטה 4:2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully