וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבעוט את צרצור החוצה

נתנאל גלרנטר

2.8.2006 / 9:32

נתנאל גלרנטר מציע לפסול את הח"כים הערבים, שמסוגלים להבין מדוע עומר פסחוב נרצח ומדוע גלעד שליט נחטף, אך ממאנים לקבל פגיעה באויבי מדינה

בניגוד לשאר חברי הכנסת המזגזגים שלנו, אחמד טיבי וחבריו תמיד שמרו על קו אחיד. הם הזיקו למדינת ישראל ויצאו נגדה בכל הזדמנות אפשרית. הם תמיד הבינו איך מחבל יכול להתפוצץ בקרב אזרחים (חפים מפשע?), והם תמיד הבינו את הסבל שאנחנו, הישראלים, גורמים לאותם אנשים שרוצים לחסל אותנו.

הם תמיד היו הראשונים לגנות את ישראל על כל פעולה צבאית ופגיעה בין במחבלים ובין באזרחים חפים מפשע. הם תמיד קראו לשאר מדינות העולם לגנות אותנו.

חברי הכנסת הערביים שתמיד בכו על ה"דמוקרטיה" הישראלית, היו אלו שניצלו אותה בצורה הטובה ביותר. במשך שנים הם ניצלו את החופש והזכויות שלא קיימים בשום מדינה ערבית, כדי לפגוע במדינה שהעניקה להם אותו. הם נסעו למקומות שנאסרו לנסיעה לישראלים, הם התרועעו ונפגשו עם אויבי המדינה, ולרב היה ניתן לראות כי הם לא ממש מתרשמים מה"דמוקרטיה" של מדינת היהודים, המדינה היחידה שבאופן מפתיע מפלה לטובה יהודים.

אותם חברי כנסת, היו נוסעים למדינות אויב. נפגשים עם הרוצחים מהרשות הפלסטינית, מכנים את המדינה שהם עובדיה ומיצגיה בכינויי גנאי ציוריים, משתתפים בהפגנות נגדה, ובכל מחלוקת וסכסוך תמיד מביעים תמיכה, בצד השני כמובן.

אבל תמיד, גם אחרי שעברו חוקים והוראות מפורשות, בתחילת כל מערכת בחירות, בית המשפט העליון היה שם בשבילם. ואף פעם לא עשה את הצעד שבאמת יהלום את הערך דמוקרטיה. לשלול מאותם הבוגדים במדינתם, את האפשרות לשרת בבית הנבחרים שלה.

דמוקרטיה, היא שוויון זכויות, חופש בחירה, הכרה במיעוטים וכל שאר השטויות שכל שמיניסט אמור ללמוד לבחינת הבגרות שלו באזרחות. בדמוקרטיה יש עניין להגן על כלל אזרחי המדינה ועל זכויותיהם. אם יש מצב, בו אזרח מסכן את זכויותיהם של שאר האזרחים, ע"פ כללי הדמוקרטיה, חובה לפגוע בזכויותיו כדי למנוע פגיעה באחרים. אם אברהים צרצור, פוגע באינטרסים של מדינת ישראל, נפגש עם אויביה וע"י כך פוגע באופן עקיף בזכותם של אזרחי ישראל לחיות בביטחון, חובתה של מדינת ישראל היא להשתמש בכל האמצעים העומדים לרשותה כדי למנוע את הפגיעה הזו, גם אם חלק מהאמצעים הללו לכאורה יפגעו בכמה מזכויותיו של האזרח צרצור.

הכנסת אמורה לייצג את החוק. וכמו בכל מדינה דמוקרטית, גם חבריה אמורים להיות מתחתיו. אם יש חברי כנסת שעוברים על החוק, או על הוראות שעה כגון איסור להיכנס לתחומי מדינה זו או אחרת, הדבר ההגיוני ביותר הוא לשלוח אותם מבית המחוקקים, ולטפל בהם כמו בכל אזרח. אם אזרח מביע תמיכה בארגוני טרור ונפגש עם פעילים בו, זו סיבה מספיק טובה להכניס אותו לחקירה משטרתית או אפילו למעצר מנהלי, למרות שלא קוראים לו נועם פדרמן.

השוויון בין כל בני האדם, מעולם לא היה ערך עליון בעיני עזמי בשארה ושות', הם גינו את ישראל על אירועי כפר כנא וקראו לשר הביטחון רוצח. כינוי שנסראללה, האיש שיורה במתכוון טילים על אזרחים וגם פגע בילדים, לא זכה לו. רציחת ישראלים חפים מפשע מעולם לא היה מעשה מזעזע, כפי שחטיפת חייל הוא מעשה לגיטימי.

זה הזמן להעיף מהכנסת לצמיתות, את אלו שבוגדים במדינתם. זה הזמן להגן על זכויותיהם של אזרחי ישראל. זכויות שמעוגנות בדמוקרטיה.

והערה לסיום לשאר אומות העולם המגנות אותנו על פשעינו:
מחפשים לגנות מקרי רצח ופגיעה בערבים? אתם יכולים לנסות לכנס דיון במועצת הביטחון על הנעשה בסודן. אתם יכולים לגנות את פעולותיה של ארצות הברית בעיראק, ולנסות לשכנע את הנשיא בוש, לא להפיל פצצות עשר טון, כדי למנוע פגיעה בחייל אמריקני, ואתם יכולים לשלוח כוחות שינסו למנוע את ההוצאות להורג שהפלשתינאים מבצעים לאותם אנשים שבוגדים באינטרס הלאומי שלהם.

ועוד משהו- אולי יש כמה שמאלנים שיחלקו על זה, אך גם חיילי צה"ל הם חפים מפשע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully