וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסם נמצאת על סף רכישת בונז'ור מפישמן

יורם גביזון

1.8.2006 / 20:01

בונז'ור היא החברה המובילה בישראל לייצור מוצרי מאפה. על פי הערכות, אסם תשלם תמורת החברה 120-117 מיליון שקל

חברת אסם מקבוצת נסטלה נמצאת על סף רכישת חברת בונז'ור מידי קבוצת פישמן. על פי הערכות, המחיר בעסקה יהיה 120-117 מיליון שקל.

בונז'ור היא החברה המובילה בישראל לייצור מוצרי מאפה ומוכרת את מוצריה ב-900 נקודות מכירה ברחבי הארץ, בהן פינות אפייה ברשתות מזון קמעוניות וחנויות Yellow של חברת פז.

לקוחותיה של בונז'ור כוללים את מלונות דן, שרתון והולידיי אין וכן את בורגר ראנץ', פיצה האט וקפולסקי. בונז'ור מוכרת 1,000 טון בצק בחודש ב-300 מוצרים שונים.

אסם הודיעה באחרונה על כוונתה להיכנס לשלושה תחומי פעילות חדשים, ובהם שוק המאפים הקפואים שנאמד ב-350 מיליון שקל לשנה. בכוונת החברה לפעול בתחום זה באמצעות טכנולוגיות של החברה האם נסטלה.

בונז'ור עברה באחרונה למפעל חדש בקרית גת בהשקעה של 9 מיליון דולר. המפעל מעסיק 2,000 עובדים. נראה שהמעבר למפעל חדיש הגביר את העניין של אסם ברכישת בונז'ור, לאחר שבאוקטובר 2002 בחנה את העסקה והחליטה להימנע מהשלמתה.

באחרונה מכר איש העסקים אליעזר פישמן, שהסתבך בהימור כושל על הלירה הטורקית, את אחזקתו (24%) בחברת ויזה כ.א.ל לבנק דיסקונט ולבנק הבינלאומי תמורת 360 מיליון שקל, כלומר לפי שווי חברה של 1.5 מיליארד שקל.

חברת אסם וקבוצת פישמן סירבו להגיב לידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully