וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יהודי התפוצות קונים פיצות לילדים בצפון

3 סטודנטים מהטכניון פצחו ביוזמה פרטית והקימו אתר המאפשר לקהילות יהודיות בעולם להזמין פיצה שתגיע ישירות למקלט

תושבי הצפון, היושבים במקלטים כבר יותר משלושה שבועות, מקבלים הרבה משלוחים וביקורים של חברות מסחריות, אומנים ומפורסמים. אבל מה שהם באמת צריכים (חוץ משקט וחזרה לשגרה) זה אוכל. שלושה סטודנטים מהטכניון החליטו לנסות לטפל, ולו חלקית, בבעיה הזו ולספק ליושבי המקלטים משלוחי פיצות, על חשבון קהילות יהודיות בעולם.

יוני גולדבלט, יחד עם עוד שני חברים חיפאים, נזכרו ביוזמה מסחרית מימי מבצע "ענבי זעם", אז הגיעו משלוחי פיצה והמבורגרים לחיילים שבחזית. השלושה החליטו לחדש את המלאכה והקימו את אתר "Shelter Pizza", המאפשר קניית פיצה עבור תושבי הצפון.

ללא פרסום רב, בעיקר באמצעות העברות במיילים לקהילות יהודיות בעולם, חילקו השלושה, החל מיום שבת אז החלו לפעול, כ-30 פיצות לתושבי נהריה. גולדבלט סיפר, כי ההזמנות נעשות באמצעות האתר שהקימו, התשלום נעשה דרך שירות התשלום של PayPal, ואת הפיצות עצמן הם קונים בפיצריות מקומיות. משם הדרך קצרה למקלטים ולילדים הרעבים.

הפיצות (וגם הגלידות אם התורם ממש נדיב) מגיעות בעיקר מיהודי ארה"ב, אבל פיצות נקנו גם ע"י יהודים מצרפת וארגנטינה. בתמורה לקניית הפיצה מעניקים מפעילי האתר לתורמים "את הידיעה וההרגשה שגרמו לילד לחייך". בסיבוב הבא של החלוקה הם כבר יציידו את שליחי הפיצות במצלמות והתורמים יוכלו לראות את החיוך בצבעים טבעיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully