וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: מדוקס עבר לדודג'רס

31.7.2006 / 23:24

ביום האחרון של הדדליין לביצוע טריידים, עוזב המגיש הותיק את ריגלי פילד. למרות הספקולציות - סוריאנו נשאר בוושינגטון

ה-31 ביולי הוא תמיד אחד הימים המעניינים ביותר ב-MLB. עם תום מועד ההעברות, קבוצות נואשות לחפש אחר טריידים שיחזקו אותן לקראת הישורת האחרונה.

מי שעשתה צעד היא הלוס אנג'לס דודג'רס, שתמיד פעילה ביום הזה. הדודג'רס צירפו לשורותיהם את גרג מדוקס הותיק, שמגיע מהשיקגו קאבס תמורת השורטסטופ סזאר איסטוריס. הדודג'רס הם עדיין קונטנדרים לפלייאוף, ומקווים שמדוקס, עם 327 נצחונות, יעניק מהניסיון שלו ויביא אותם לשם. הטרייד היה די נחוץ גם למגיש עצמו, שיש לו בתים בקליפורניה ובלאס וגאס. את איסטוריס יחליף חוליו לוגו, השורטסטופ הסביר פלוס שמגיע מטמפה ביי. לוגו הוא תוספת כוח ומהירות על הבסיסים, אבל הדודג'רס ויתרו בשבילו על הפרוספקט המוכשר ג'ואל גוזמן.

אלפונסו סוריאנו, האאוטפילדר התותח של וושינגטון, היה מבוקש על ידי הרבה קבוצות בליגה. דובר על האיינג'לס, היאנקיז וגם אוקלנד נכנסה לתמונה. הנשיונאלס השאירו בסופו של דבר את סוריאנו אצלם, בתקווה הקלושה שאולי עוד יצעיד אותם קדימה העונה או סתם מכיוון שלא קיבלו שום דבר ראוי תמורתו.

פיטסבורג, שתמיד "בונה" את עצמה ומרמה את האוהדים (מה יהיה, מקלאצ'י?) כיכבה ברמות על בדדליין. המהלך המעניין נרקם עם הניו יורק מטס, הנואשים להגשה. המטס העבירו לפיטסבורג את האאוטפילדר קסאווייר ניידי תמורת המגיש שלהם מהעונה שעברה, רוברטו הרננדז, והפותח אוליבר פרז. במקרה של פרז, התמורה עשויה להיות גדולה. פרז הועבר לפיטסבורג מסן דייגו לפני כשלוש שנים, הראה המון פוטנציאל אבל הלך לאיבוד בבינוניות של הפייראטס. הטרייד הזה עשוי לגרום לו לפרוח. המטס היו חייבים ריליבר, מכיוון שתאונת דרכים קשה שעבר הסט אפ המצוין דואנר סאנצ'ז גמרה לו את העונה ואולי את הקריירה.

דטרויט הוסיפה לעצמה מעט מחץ להתקפה, כשרכשה את שון קייסי, שחקן הבסיס הראשון של פיטסבורג. היא שלחה את המגיש מהמיינורס, בראיין רוג'רס. לקייסי יותר מ-30 אחוזי חבטה בקריירה.

סן דייגו דיברה עם יוסטון על שחקן הבסיס השלישי, מורגן אנסברג, אבל צירפה גם היא שחקן מהקאבס - טוד ווקר, עבור מגיש מהמיינור ליגס.

וגם טחאדה נשאר

יחד עם סוריאנו, השם החם של הדדליין היה מיגל טחאדה. רבים סברו שבולטימור, המחזיקה בחוזה לעוד שלוש שנים בשורטסטופ המצוין, תבצע טרייד שיאפשר לה להביא מספר פרוספקטים שיחלצו אותה מעשור גרוע ביותר. אבל טחאדה נשאר בבינוניות של קמדן יארדס בסופו של דבר.

סינסינטי חיזקה את חוליית ההגשה, כשצירפה את הריליוור הותיק ריאל קורמייה מפילדלפיה ואת הפותח-ריליוור של מינסוטה, קייל לוהש. ג'סטין ג'רמאנו, מגיש ימני, נשלח לפיליז, וימני אחר, זאק וורד, הלך למינסוטה.

טקסס, שהייתה מאוד פעילה בשוק בחודשים האחרונים, השתתפה גם היא בחיסול של הפייראטס, שהעבירו את קיפ וולס תמורת מגיש המיינורס ג'סי שאבז. הריינג'רס צירפו גם את מאט סטיירס מקנזס סיטי תמורת מגיש מיינורס אחר.

עוד טריידים ביום המטורף הזה: קרייג ווילסון מפיטסבורג עבר ליאנקיז, שזרקו לפיטסבורג את שון צ'אקון.

בסיכומו של יום, אפשר להגיד שהמפסידים הגדולים הם הבוסטון רד סוקס, שלא רק שהניחו ליאנקיז לעשות צעדים שינחיתו אצלם שחקנים משופרים, אלא לא שיפצו אפילו במעט רוטציה זקנה ופצועה. גם האיינג'לס, שסביבם התרחשו הרבה שמועות וחוות הגידול שלהם משופעת בפרופסקטים טובים, לא הצליחו להנחית אצלם שחקנים, ונכשלו במרדף אחרי טחאדה. ואם כבר טחאדה - בולטימור פספסה הזדמנות לבנות את עצמה מחדש ולהשיל חוזה של הרבה כסף. לוזרים היו, לוזרים נשארו.

* תודה מיוחדת לאנשי פורום ספורט אמריקאי של וואלה!, שעזרו בדיווחים השוטפים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully