וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיריית ירושלים תסייע בשיקום קרית שמונה

31.7.2006 / 18:04

שיירה שתצא מחר מהבירה תסייע בקישוט מקלטים, שיקום גינות ציבוריות וניקוי העיר, תבדר את הילדים ותביא אספקת מזון

עובדי עיריית [[ירושלים]], שצופים מרחוק על הנעשה בצפון, החליטו לעשות מעשה ולעזור לעמיתיהם בקרית שמונה. מחר תעלה לצפון משלחת סיוע מיוחדת, שתכלול את כל אגפי עיריית ירושלים ואת תנועות הנוער הפועלות בעיר. את השיירה יוביל ראש העיר אורי לופוליאנסקי.

את עיקר העזרה תקבל עיריית [[קרית שמונה]], שספגה רק אתמול מטח של כ-80 רקטות. אגף התברואה מירושלים יעזור לנקות את העיר, האגף לשיפור פני העיר ישקם את הגינות הציבוריות והאגף לאומנויות יקשט את המקלטים. גם הטיפול בחיות העזובות והמבוהלות לא נשכח, והרשות הווטרינרית של ירושלים תדאג להן.

ילדי קרית שמונה יזכו גם הם לכמה רגעים של שמחה, כשפינת הליטוף הניידת של גן החיות התנכ"י תגיע לעיר. אגף החברה יערוך, בשיתוף עם פעילי תנועות הנוער, פעילויות לילדים השוהים במרחבים המוגנים. בנוסף, תרמה רשת "שיווק השיקמה" חבילות מזון שיעשו את הדרך מהבירה לצפון.

שיירת הסיוע תצא מחר בשעה 10:30 בבוקר מעיריית ירושלים. בצהריים תגיע השיירה לטבריה, משם תמשיך לקרית שמונה. בקרית שמונה יקיימו עובדי העיריות ישיבות משותפות, כדי לראות במה עוד תושבי המרכז יכולים לסייע ליושבים במקלטים. [[לופוליאנסקי]] יצא מירושלים מוקדם יותר כדי לבקר בחיפה ובקרית מוצקין, ויחבור לשיירה בטבריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully