וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

3 חיילים נפצעו בלבנון, 5 רקטות נחתו בצפון

31.7.2006 / 14:21

כוח קרקעי פועל בחיפוי חיל האוויר בכפר טייבה שבדרום לבנון. 5 רקטות נחתו בשטחים פתוחים באצבע הגליל וגרמו לשריפות

צה"ל ממשיך בפעולה הקרקעית בתוך שטח לבנון, שמטרתה הריסת קו המוצבים של חיזבאללה מול הגבול. בקרבות באזור הכפר א-טייבה בגזרה המזרחית, ממערב למטולה, נפצעו הבוקר שלושה חיילי צה"ל באורח קל, מפגיעת טיל נ"ט שירו אנשי חיזבאללה.

בצהריים ביצע חיל האוויר ירי הרתעתי לצורך חיפוי לכוחות הקרקעיים הפועלים באזור.

בתוך כך, נורה מטח של חמש רקטות מלבנון לאצבע הגליל. הרקטות נחתו בשטחים פתוחים וגרמו לשריפות, אך לא לנפגעים.

גורמים לבנונים דיווחו בצהריים, כי בהתקפת צה"ל בדרום לבנון נהרג חייל לבנוני ונפצעו שלושה. מדובר צה"ל נמסר כי הדיווח נבדק.

הצבא נערך להפסקת אש בסופ"ש

כתב "הארץ" אלוף בן:

ראש הממשלה, אהוד אולמרט, יכנס הערב ב-21:00 את הקבינט המדיני-ביטחוני כדי לאשר את המשך צעדי צה"ל בלבנון. הצבא אמור להציג לשרים את תוכניותיו הבאות, על בסיס ההנחה שבסוף השבוע תוכרז הפסקת אש. מקור מדיני בירושלים העריך שמועצת הביטחון של האו"ם, שתתכנס ביום רביעי לדיון במצב, תודיע ביום שישי על הפסקת אש, שתיכנס לתוקפה בשבת.

לדברי המקור המדיני, ישראל מבקשת למנוע מצב שבו תופסק הלחימה, וחיזבאללה יתבסס מחדש בקרבת הגבול, לפני שהכוח הבינלאומי יתפרס בשטח. העמדה הזאת לא מקובלת על ממשלות זרות, שמתנות את שיגור חייליהן ללבנון בהשגת הפסקת אש תחילה.

לפני ישיבת הקבינט הערב, יקיים אולמרט התייעצות ביטחונית עם פרץ וראשי מערכת הביטחון, וייפגש לשיחת עבודה נפרדת עם פרץ. ב-19:30 יישא אולמרט נאום בכנס של ראשי רשויות מקומיות. בנאום ישבח אולמרט את כושר העמידה של העורף, וידבר על חיזוק היישובים שנפגעו במלחמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully