וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר הכנסת: הלחימה לא תסתיים בקרוב

יעל קישיק

30.7.2006 / 17:24

ח"כ איציק נפגשה עם ראשי הערים בסיור שערכה בחיפה, ואמרה, כי "המחלמה נכפתה עלינו והסיוע הממשלתי מתפתח תוך כדי הלחימה"

יו"ר הכנסת דליה איציק נפגשה היום עם פורום ראשי הערים בעת סיור שערכה בחיפה. איציק אמרה לראשי הערים, כי "המלחמה נכפתה על כולנו והסיוע הממשלתי מתפתח תוך כדי הלחימה". עוד אמרה איציק, כי "המצב יהיה רע ואף יורע. וטועים מי שסבורים כי הלחימה תסתיים בתוך זמן קצר". לדבריה, "יש לתמוך בממשלה ולסייע לה במלחמה".

יו"ר הכנסת הדגישה בשיחה עמם, כי היא "בטוחה שהממשלה קשובה לבעיותיהם של ראשי הערים והרשויות ואני יכולה להבטיח כי הכנסת וועדותיה יעקבו אחר הבטחות הממשלה על-מנת לוודא את ביצוען. אנחנו לא נעלמים. ועדות הכנסת תמשכנה בעבודתן בשטח הן בזמן הלחימה והן לאחריה, בכדי למצוא פתרונות לנושאים הבוערים".

איציק הבטיחה לראשי הערים והרשויות, כי הכנסת תסייע ככל האפשר בתחום החקיקה לצורך מציאת פתרונות דחופים למצוקות התושבים ומסרה, כי הורתה לקרנות הכנסת למלגות ולסיוע לנזקקים להפנות את משאביהן לסיוע בתחומים אלו לתושבי אזור הצפון.

איציק ביקרה את משפחת ההרוג סגן יפתח שריר ז"ל, שנפל בקרב במארון א-ראס, את משפחת החייל החטוף גלעד שליט במצפה הילה וביקרה את הפצועים המאושפזים בבית החולים רמב"ם בחיפה. בפגישתה עם הוריו של גלעד אמרה ח"כ איציק, כי שחרור החיילים החטופים עומד בראש סדר יומה של הכנסת ומועלה בכל מפגש שהיא מקיימת עם גורמים בינלאומיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully