וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כים הותקפו מילולית בעת סיור בכפר בענה

יעל קישיק

30.7.2006 / 16:06

ח"כים מהוועדה לזכויות הילד ביקרו בצפון, כאשר תושבים התאספו וקראו לעברם קריאות גנאי, בעקבות הפעולה בכפר כנא

תושבים זועמים בכפר בענה ליד כרמיאל, קיבלו בקריאות גנאי משלחת של חברי כנסת מטעם הוועדה לזכויות הילד, שהגיעה לכפר במסגרת סיור בצפון. בסיור השתתפו חברי הכנסת שלי יחימוביץ ונדיה חילו (עבודה), יצחק לוי (איחוד לאומי-מפד"ל), זאב אלקין (קדימה) ודב חנין (חד"ש).

התושבים הטיחו בכמה מחברי הכנסת האשמות בעקבות הריגתם של לפחות 50 אזרחים בהפצצת חיל האוויר בכפר כנא. למקום הוזעקו כוחות משטרה אשר ניסו להפריד את הכוחות. קצין היחידה לאבטחת אישים הזעיק כוחות תגבור חרף מחאות הח"כים.

ח"כ חנין אמר לוואלה! חדשות, כי "הרוחות בכפר היו סוערות בעקבות הדיווחים על האירועים בכפר כנא. אנשים היו נרעשים והיה הרבה כעס על חברי כנסת של הימין שהגיעו לשם ואנשים תפסו אותם כאחראים לכל מה שהתרחש". לדבריו, כעס התושבים כלפי חברי הכנסת הוא מובן משום שתפקיד נציגי העם הוא לשמוע את התושבים ולדבר עמם. ח"כ חנין אישר שהגיעו למקום שוטרים, אך לדבריו, לא היה כל צורך בהם והרוחות שככו במהרה. ח"כ חנין נשאר במקום לאחר התקרית ולא המשיך את סדר היום הרגיל שנקבע לסיור, על מנת לדון עם התושבים באירועים.

ח"כ חנין הדגיש, כי במהלך הסיור נפגשו חברי הוועדה עם ילדים בחיפה וביישובים בגליל. לדבריו, במהלך הסיור "ראינו תמונה קשה מאוד של ילדים שמשלמים את המחיר הכבד של המלחמה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully