וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: מים לדוד המלך

30.7.2006 / 14:42

עוד חבטת קלאץ' של דייויד אורטיז העניקה ניצחון גדול לרד סוקס, 6:7 על האיינג'לס. טמפה ביי תפרה את היאנקיז, המטס ממשיכים בשלהם

בוסטון - איינג'לס 6:7

ג'רד וויבר התותח עמד בתור לקבלת ניצחון שמיני שלו בשמונה פתיחות במייג'ורס, וכשהמלאכים הובילו 3:6 באינינג השביעי, נראה היה שכך אכן יהיה. אבל הומר של דייויד אורטיז וסינגל של שתי ריצות של מייק לואל (על פרנקי רודריגז) טרפו את הקלפים. אחרי מהלך הגנה מצוין של מני רמירז, שפסל את מייק נאפולי בבסיס הבית באינינג ה-11, בא אורטיז שוב, ועם סינגל על ג'יי סי רומרו העניק לרד סוקס ניצחון גדול. ולאדימיר גררו היה מזעזע והוחלף על ידי האיש עם שם של מושל, קרטיס פרייד, שירה הומר בן שתי ריצות על קרייג הנסן. ג'וליאן טבארז עם ניצחון מגעיל.


אוקלנד - טורונטו 4:7

גראנד סלאם של טרוי גלאוס באינינג הראשון לא עזר לבלו ג'ייז, האייז הפכו את הפיגור לניצחון ואגב כך טיפסו בחזרה לראש טבלת המערב. בארי זיטו עם ה-W למרות פתיחת פרקינסון, יוסטון סטריט עם השמירה. דסטין מקגאוון רשם את ההפסד, הציפורים מסרבות להתבגר.


יאנקיז - טמפה ביי 19:6

לפחות פעם בשנה עורכים הדוויל רייז ביקור אצל רנדי ג'ונסון ומכים לו את האמאמא. תומאס פרז השווה שיא מייג'ורס של ארבעה דאבלים עם 5 מ-5 ודמיון הולינס עם הומר וחמישה ריביז בחינגה הגדולה. היאנקיז דווקא פתחו ביתרון 0:2 מהומרים של ג'ייסון ג'יאמבי ודרק ג'יטר, אבל למשאית החלודה היה פנצ'ר עמוק בגלגל. טראוויס לי, חורחה קאנטו וג'וני גומז השתתפו בחגיגת ההומרים, ניצחון לג'יי סאו.


בולטימור - וייט סוקס 13:11

משחק מטורף בקמדן יארדס. האוריולס הוליכו 1:3, הגרביים עלו בעזרת אינינג שלישי בן שבע ריצות ל-3:8, אחר כך הגדילו ל-3:10, בולטימור צימקה ל-11:7 ומכאן זה היה משחק של חתול ועכבר, שבסיומו סגר בובי ג'נקס את הדלת ונתן לג'ון גארלנד ניצחון שלא הגיע לו. 4 מ-4 והומר לאיי ג'יי פיירזינסקי, כשגם טאד איגוצ'י וג'רמיין דיי משתתפים בחגיגה. מיגל טחאדה עם הומר לציפורים.


קליבלנד - סיאטל 3:1

המארינרס לא אמרו את המילה האחרונה, האינדיאנס הרימו ידיים. הפיקנטריה היא שבן ברוסארד, שהועבר לאחרונה מקליבלנד והתרגש מאוד לשחק נגדה בג'ייקובס פילד, חבט להומר מספר 14 שלו והראשון במדי סיאטל דווקא נגד השבט. גם ראול איבנייז, בעונה נפלאה, עם הומר, ג'רוד וושבורן עם הניצחון.


מינסוטה - דטרויט 8:6

והטייגרס בשלהם. קרטיס גרנדרסון השחיל שלושה ריביז עם הומר ודמיטרי יאנג ירה גם הוא רחוק, כדי לעבור את בראד ראדקה, שצלח שלושה אינינגים בלבד. מינסוטה, שלרגע השתוותה לשיקגו ביום שישי, שוב מוצאת עצמה בפיגור של שני משחקים על כרטיס הויילד קארד. ניצחון לנייט רוברטסון, כשלטווינס יורים ג'סטין מורנו וג'וש רייב.


במשחק נוסף: טקסס - קנזס סיטי 5:3

NL: סט. לואיס בצרות

קאבס - סט. לואיס 2:4

הקאביז לקחו משחק שלישי ברציפות בסדרה בת ארבעה מפגשים מהציפורים האדומות, כשהמזל של הקרדינלס הוא שהיריבות שלהם בבית נאיביות מדי. גרג מדוקס הגיש שישה אינינגים וחשמל שישה, בדרך לניצחון מספר 327 שלו בקריירה. שתי חבטות, ריבי וריצה למייקל ברט, שמירה לראיין דמפסטר המשתפר (שעשה התקפי לב לפני שהשיג אותה).


מילווקי - סינסינטי 3:6

הברוורס נעזרו בהומרים של פרינס פילדר וביל הול כדי להוליך, ודרק טרנבאו חזר לעמדת הקלוזר כדי לשמור על הניצחון. זה היה ניצחון חמישי בלבד ב-17 משחקים של מילווקי.


אטלנטה - מטס 11:3

קרלוס בלטראן זרח עם שני הומרים, טים הדסון רעד קשות מול ליינאפ אימתני וסיים עם תשע ריצות חובה, והמטס ממשיכים לבצע בהדרגה את חילופי המשמרות במזרח. אורלנדו הרננדז עם הופעה מצוינת של שמונה ושבעה.


קולורדו - סן דייגו 4:2

הפעם הפאדרס החזירו את הטובה לרוקיז וניצחו. שבעה אינינגים לג'ף פרנסיס והומרים לאריק יאנג ולחליל גרין מסן דייגו. חמישה אינינגים לא משכנעים בניצחון לכריס יאנג, שמירה לטרבור הופמן.


פיטסבורג - סן פרנסיסקו 3:4

עוד ניצחון לפייראטס, כשטום גורזלאני מגיש שבעה וחמישה וג'רומי ברניץ חובט להומר מספר 15 העונה. שמירה למייק גונזאלס, שישה וחמישה לג'יימי רייט בהפסד.


יוסטון - אריזונה 1:4

הפעם לא היו סייקלים במשחק, אבל היה רוי אוסוולט שהכיש כל דבר שזז וסיים עם שמונה ושמונה. שמירה מספר 23 לבראד לידג', הפסד לחואן קרוז למרות פנינה שהגיש, עם שבעה ושמונה.


פילדלפיה - פלורידה 3:12

צ'ייז אטלי עבר את חצי הדרך לג'ו דימאג'יו וחבט בפעם ה-29 ברציפות, כשעל הדרך הוא רושם הומר. ראיין הווארד לא נתן לדייויד אורטיז לברוח עם 35 ההומרים שלו בפסגת הליגה, וירה את ה-34 שלו. 7.1 ושבעה אוורורים לקול המלס, שניצח את דונטרל וויליס, עם יציאה מוקדמת אחרי 2.1 אינינגים. הומרים גם לפאט ברל וארון רוואנד מפילדלפיה ולג'וש ווילינגהאם מפלורידה.


דודג'רס - וושינגטון 5:7

דרק לואו הגרוע זכה בניצחון, בעיקר מכיוון שמייק אוקונור לא הגיש טוב בפני עצמו. ראסל מרטין היה המנצח הגדול של הערב, עם הומר וארבעה ריביז. רפאל פורקאל עם הריבי החמישי, בהומר משלו, כשגם ניק ג'ונסון מהנשיונאלס יורה לאחד. שמירה לג'ונת'ן ברוקסטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully