וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נערים מנהריה השתכרו והרסו מתנ"ס בו התארחו

29.7.2006 / 19:30

הנערים קנו את המשקאות בפיצוציה קרובה, התפרעו וסרבו לעזוב את המקום. מנהל המחלקה לנוער בת"א: הנערים בדקו את הגבולות

בני נוער מנהריה שמתארחים במתנ"ס קרית שלום בתל אביב בימים אלה בשל האירועים בצפון, השתכרו והרסו את המקום. הנערים קנו את המשקאות בפיצוציה סמוכה. רק התערבות מנהל המחלקה לנוער וצעירים בעיריית תל אביב הביאה להפסקת המעשים.

הקבוצה, המונה 50 נערים, הגיעה לעיר ביוזמת עיריית תל אביב, שמארחת את ילדי הצפון גם במוקדים נוספים. 79 ילדים מתארחים בבית דני יחד עם 16 בוגרים מטבריה וארבע בנות שירות לאומי. 40 ילדים מהכפר חורפיש מתארחים בנווה עופר מלווים על ידי מורה מבית הספר ושני בוגרים נוספים. בני הנוער נהנים ממגוון פעילויות, בהם ביקור בסופרלנד, צפייה במופע "גריז", פעילות במרינה ועוד.

בעיתון זמן תל אביב דווח כי הקבוצה מנהריה הגיעה בליווי מבוגר מלווה אחד, בניגוד לדרישת העירייה כי יהיה מבוגר מלווה על כל 10 ילדים. קבוצת נערים השתכרה, החלה לצעוק ולהתנהג באלימות במנהלך אחד הערבים בהם נערכה פעילות במתנ"ס. הם גם סרבו לעזוב את המקום, כבקשת המדריכים.

אילן קומה, מנהל המחלקה לנוער שהוזעק למקום באחת עשרה בלילה, ערך עם הקבוצה שיחת הבהרה, בה הזהיר אותם כי לא יורשו לחזור למתקן בימים הבאים. רק אז עזבו הנערים את המקום.

בתגובה אמר קומה כי מדובר בחוסר הבנה של הנערים. "ישרנו איתם את הקו, הסברנו להם את כללי המשמעת והעניין התיישב". לדבריו, הנערים בדקו את הגבולות "הם הרגישו שהם בנופש ולא קלטו שזאת מסגרת חינוכית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully