וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תלמידים נרשמים ללימודי קיץ כדי לא לשכוח חומר הלימוד

29.7.2006 / 11:35

בתי"ס רבים בארה"ב מפעילים תוכניות לימוד בקיץ. לצד קריאה וספרות הילדים משחקים בייסבול ושומרים על רמתם לשנת הלימודים הבאה

תלמידי בית הספר RBI בהראלם בארה"ב ממשיכים ללמוד גם בקיץ. הם לא רוצים לשכוח את החומר אותו שיננו במהלך תשעת חודשי שנת הלימודים. לצד תוכנית מוגברת לקריאה ולספרות הם גם ישחקו בייסבול. התלמידים מחולקים לנבחרות גם בכיתה וגם במגרש. כך הם לומדים עבודת צוות לצד שיפור הכישורים האקדמיים ומקבלים ניקוד למשחקי הספורט על ידי השלמת משימות קריאה.

זוהי רק דוגמה אחת לדרכים שמצאו קהילות ברחבי ארה"ב למנוע את אובדן החומר שנלמד לאורך השנה במהלך חופשת הקיץ הארוכה. האובדן הזה מקשה על התלמידים לפתוח את שנת הלימודים הבאה והם מבזבזים שבועות, ובמקרים מסויימים חודשים, כדי ללמוד מחדש חומר השייך לשנה הקודמת.

ד"ר האריס קופר, פרופסור לפסיכולוגיה באוניברסיטת דיוק, בחן תוצאות של תלמידים במהלך הלימודים ושוב לאחר החופש הגדול. מהבדיקה עלה, כי בממוצע התלמידים פיגרו בחודש לאחר החופשה לעומת המבחן במהלך השנה. במילים אחרות, אם הלימודים מסתיימים במהלך חודש יוני, במבחן שנערך בספטמבר התלמידים היו ברמה של חודש מאי.

ברשת CNN דווח, כי הבדיקה של ד"ר קופר מצביעה על כך שכל התלמידים נמצאים בקבוצת הסיכון של אובדן שבועות עד חודשים מרמת הלימודים שלהם במהלך חופשת הקיץ. בעקבות זאת, בתי ספר רבים מפעילים תוכניות לימודי קיץ וההורים שמחים לשלוח את הילדים לתוכניות אלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully