וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צה"ל סיכל פיגוע התאבדות ברצועת עזה

27.7.2006 / 22:38

פלסטיני עם חגורת נפץ שהתקרב לעבר חיילי צה"ל נורה ונהרג. כוחות צה"ל ממשיכים לפעול שכונת סג'עיה בעזה

חיילי צה"ל סיכלו פיגוע התאבדות ברצועת עזה, כך דווח בגלי צה"ל. הכוחות ירו והרגו פלסטיני שנע לעברם, כשהוא חגור חגורת נפץ. כתוצאה מהירי והפגיעה בחגורת הנפץ, אירע במקום פיצוץ. בתוך כך, כוחות חי"ר, שריון והנדסה ממשיכים לפעול בשכונת סג'עייה שבעיר עזה. מטרת המבצע היא השמדת מעבדות יצור אמצעי לחימה ופגיעה בחוליות חמושים פלסטינים. לפי דיווחי צה"ל, מתחילת הפעילות שם, בלילה שעבר, נהרגו עשרים מבוקשים.

מקורות פלסטינים מדווחים כי בעזה נהרגו שישה פעילים חמושים של ארגונים שונים ועוד כעשרה פלסטינים נפצעו בעימות עם צה"ל בשכונת סג'עיה. על פי הדיווחים, כלי טיס ירו בשלושה אירועים נפרדים לעבר פלסטינים חמושים בעת שניסו לירות לעבר חיילי צהל. מאתמול ליותר משלושים.

הפלסטינים אומרים כי ביממה האחרונה נהרגו בסג'עייה 30 בני אדם ובהם לפחות עשרה אזרחים. כ-70 נפצעו. הבוקר דיווחו מקורות פלסטינים כי אשה בת 75 נהרגה מפגז של צה"ל שנורה לעבר ביתה, באזור מחנה הפליטים ג'בליה.

מדובר צה"ל נמסר, כי בשעות הבוקר ניסו פלסטינים לירות טיל נ"ט לעבר כח צה"ל, אך הטיל פגע בבית מגורים בשכונה. עוד נמסר, כי צה"ל מכיר פגיעות ב-3 חמושים.

חיל האוויר תקף הלילה שלושה מחסנים של אמצעי לחימה באזור. תושבים דיווחו כי לפני ההפצצה קיבלו מצה"ל הודעות מוקלטות בטלפון והודעות טקסט, המזהירות אותם לעזוב את בתיהם. בצה"ל אומרים כי המחבלים מסתירים בבתי מגורים נשק, תחמושת וטילים ופיצוצי המשנה לאחר ההפצצה מעידים על כך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully