וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת מרדכי: צפוי סבב תיקים בעקבות התפטרותו מהממשלה

26.5.2000 / 7:30

כתב האישום יוגש תוך שבוע. כוכי מרדכי: יש דברים שהשתיקה יפה להם

בעקבות הודעתו של שר התחבורה, יצחק מרדכי, כי הוא מתפטר מהממשלה כבר ביום ראשון, צפוי סבב תיקים במפלגת המרכז. ההודעה באה לאחר החלטת פרקליטות המדינה להגיש כתב אישום בתוך שבוע נגד מרדכי בעבירות של מעשה מגונה והטרדה מינית.

עדין אין החלטה לגבי איוש התיקים ומפלגת המרכז תיפגש ביום ראשון לדיון על צעדיה של הסיעה. שר התיירות אמנון ליפקין שחק אמר היום שכל עוד מרדכי נשאר בכנסת הוא ימשיך בתפקידו כראש הסיעה. ככול הנראה יחליף שחק את מרדכי בתפקיד שר התחבורה ואילו תיק התיירות נשאר עדיין פתוח. מספר 2 במפלגת המרכז, דן מרידור, אמר כי הוא אינו מעוניין בתיק ולכן גוברים סיכויו של רוני מילוא לקבלו.

הערכות נוספות שעלו אתמול הציעו את האפשרות כי ראש הממשלה יבצע סביב תיקים מקיף יותר בעקבות פרישתה הצפויה של המפד"ל, עם מסירת אבו-דיס, ופינוי תיק השיכון.

ההחלטה להגיש כתב אישום נגד מרדכי באה בעקבות חקירה על תלונה של עובדת לישכתו על מעשים מגונים שביצע בה מרדכי. במסגרת החקירה שנפתחה בעניין נחקרו תלונות נוספות של נשים שטענו כי מרדכי ניסה להטרידן ולבצע בהן מעשים מגונים. בעקבות החקירה, נפתחו נגד מרדכי שני תיקים נוספים מלבד המקרה הראשון.

יועצי התקשורת של מרדכי מסרו אתמול כי אין לו כוונה להתנגד להסרת חסינותו. בתגובה להחלטת הפרקליטות אמרה אתמול כוכי מרדכי כי יש דברים שהשתיקה יפה להם.
עונש המינימום הקבוע בחוק על מעשה מגונה בכוח הוא שנה ותשעה חודשי מאסר ומקסימום 7 שנות מאסר.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully