וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כים קראו ל"צו גיוס וירטואלי"

יעל קישיק

26.7.2006 / 17:33

חברי הכנסת אורלב ואלדד קראו לממשלה לעודד פיתוח תוכנה להפצת דואר אלקטרוני התומך בישראל: "איננו ממצים היכולות במלחמת ההסברה"

יו"ר ועדת המדע והטכנולוגיה של הכנסת זבולון אורלב (איחוד לאומי-מפדל) קרא היום להוציא "צו גיוס וירטואלי במסגרתו יגוייסו תלמידים, סטודנטים וכל אזרח שירצה לתרום למלחמה באמצעות הסברה מקוות. לדבריו, "במלחמת ההסברה המקוונת איננו ממצים את היכולות ואת הפוטנציאל שיש לעם היהודי".

ח"כ אריה אלדד (איחוד לאומי-מפדל) הצטרף לדבריו ואמר, כי "הטכנולוגיות קיימות ואפשר לגייס רבבות מחשבים בארץ אשר יפיצו מסרים כדואר פרטי". ח"כ אלדד הציע שממשלת ישראל תצטרף למערכה ותוביל פיתוח של תוכנה מיוחדת להפצת דואר אלקטרוני התומך בישראל. משרד החוץ תמך בדברים ומנהל מחלקת ההסברה במשרד אמיר גיסין אמר, כי "האינטרנט הופך בשנים האחרונות להיות חשוב יותר ויותר במלחמת ההסברה".

הוועדה דנה גם במתקפות הטרור באמצעות האיטרנט ובניסיונות לפגוע בתשתיות הלאומיות המקוונות. איציק כהן, סגן בכיר לחשב הכללי ויו"ר הועדה העליונה לתקשוב וטכנולוגיה אמר בדיון, כי "על כל קטיושה שמשוגרת לישראל יש אלף נסיונות פריצה לאתרים ממשלתיים. אתרי האינטרנט של משטרת ישראל, השב"כ, המוסד ומשרדי הממשלה הם המותקפים ביותר, אך עד היום הפורצים לא רשמו הצלחה".

לדבריו, "הפורצים מפעילים מודיעין, כמו בפעולה צבאית, והשיטה הרווחת היא הפצצת האתר בנתונים, כך שנוצר עומס ואחרים מתקשים להיכנס אליו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully