וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקו החירום שהקימה המל"ג אין מענה

יעל קישיק

26.7.2006 / 17:28

יו"ר שדולת הסטודנטים ח"כ מילר הופתע לגלות שבקו הסיוע לסטודנטים מהצפון, אותו מפעילה המועצה להשכלה גבוהה, עונה משיבון

יו"ר שדולת הסטודנטים בכנסת ח"כ אלכס מילר (ישראל ביתנו) פנה היום לשרת החינוך יולי תמיר בבקשה שתבדוק טענות סטודנטים לפיהן קו החירום שהעמידה המועצה להשכלה גבוהה לרשות סטודנטים מהצפון, אינו פועל. לדבריו, מאז ההכרזה המבורכת של המועצה על הקמת המוקד, הגיעו אליו מספר רב של פניות מהסטודנטים אשר התקשרו לקו ולא נענו. לטענתו, גם פניותיו למוקד לא נענו, וענה לו רק משיבון.

המועצה הציגה בתחילת השבוע שורה של המלצות למוסדות להשכלה גבוהה בעקבות המצב הביטחוני. בין ההמלצות, סטודנט שנעדר ממועד בחינה א' או ממועד ב' יהיה זכאי למועד בחינה נוסף; סטודנטים יוכלו להגיש עבודות ותרגילים במועד מאוחר יותר, או לקבל פטור מהגשתם.

סטודנט שנבצר ממנו להשתתף במעבדות, סמינריונים, סדנאות והכשרה מעשית, יוכל להשלים זאת במועד מאוחר יותר; סטודנט שנאלץ להפסיק את לימודיו בקורס ונרשם לקורס חדש, לא יחוייב בשכר לימוד נוסף; תלמיד שנאלץ להפסיק או נעדר מבחינה בקורס המהווה "דרישה מוקדמת" לשנת לימודים מתקדמת או לקורס אחר, יהיה זכאי ללמוד "על תנאי" בקורס מתקדם.

במקביל, הודיעה באותו היום המועצה על פתיחת החמ"ל המיוחד שירכז פניות של סטודנטים שלימודיהם נפגעו עקב המצב הביטחוני והם לא קיבלו מענה הולם מהמוסד בו הם לומדים. תגובת שרת החינוך למכתב עדיין לא התקבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully