וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

HP רוכשת את מרקורי תמורת 4.5 מיליארד דולר

גיא גרימלנד

25.7.2006 / 23:16

המדובר בפרמיה של 33% על מחיר הסגירה של מרקורי. מנכ"ל HP: היום אנחנו מאחדים שני כוחות עסקיים שהינם מובילי שוק

חברת HP רוכשת את חברת מרקורי הישראלית. היקף העסקה הינו 52 דולר למניה - שווה ערך ל-4.5 מיליארד דולר.

"היום אנחנו מאחדים שני כוחות עסקיים שהינם מובילי שוק, כדי לייצר את היצע הפתרונות החזק ביותר מסוגו בתחום ניהול התוכנה", אמר מרק הרד, נשיא ומנכ"ל חברת HP העולמית. "ביחד, נסייע ללקוחות להפחית את עלויות ה- IT שלהם, להניע במהירות יישומם של שירותים חדשים, ולהוביל לגידול ברווחיות עבור HP. אנו מצפים כי רכישה משמעותית זו תספק ערכים יוצאים מן הכלל עבור בעלי המניות שלנו".

נשיא ומנכ"ל מרקורי, טוני זינגלה אמר "ביחד עם HP הפכנו להיות הספק המוביל של תוכנה לניהול אופטימלי של טכנולוגיה עסקית (BTO - Business Technology Optimization). העסקה החשובה הזו מייצרת הזדמנויות מדהימות עבור לקוחותינו, בעלי המניות שלנו, אנשינו ושותפינו".

תומס א. הוגן, נשיא בכיר של HP לתחום התוכנה אמר "האסטרטגיה של HP בתחום התוכנה היא להיות החברה המובילה באספקת פתרונות ממקצה לקצה לניהול IT עבור לקוחותינו העסקיים. זאת כדי לאפשר ללקוחותינו להתאים במדויק את צרכי המחשוב לדרישות המשתנות של עסקיהם. איחוד היצע הפתרונות של HP OpenView עם פתרונותיה של מרקורי בתחום ה-BTO, ייצר אינטגרציה של יכולות ניהול מגוונות לכדי פתרון אחד, שלם וכולל, התומך בכל מערך החיים של ניהול מערכות המידע, החל משלב התכנון, היישום ועד התפעול השוטף. מרקורי היא חברה מונעת תוצאות, בעלת הישגים רבים, עם אנשים מצויינים אשר יספקו ערך מוסף חשוב ל-HP".

רכישת מרקורי צפויה להגדיל את היקף הפעילות העסקית של HP בתחום התוכנה, לסכום של למעלה מ-2 מיליארד דולר בשנה. מיד עם השלמת הרכישה, צפויה HP להפעיל את מרקורי בתחילה כיחידה עצמאית בתוך גוף התוכנה, מהלך המכירה של החברות יחל בתהליך של מכירה משותפת של מוצרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully