וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

6 הרוגים, מהם 2 ילדים, בתקיפות צה"ל בעזה

רויטרס

25.7.2006 / 0:02

3 אזרחים נהרגו מפגיעת פגז בבניין בבית להיא. בת 11 נהרגה בתקרית דומה. סבתא ונכדה נהרגו מפגיעת פגז בעת שרכבו על חמור

שישה פלסטינים, בהם שני ילדים, נהרגו אתמול בצפון רצועת עזה מירי של פגזים וטילים של צה"ל.

בתקרית הראשונה נהרגו שלושה אזרחים, תושבי שכונת א-נדא הממוקמת בקצה הצפוני של בית להיא, לא רחוק ממעבר ארז. פגז ישראלי נחת בבניין שבו שהו השלושה. שניים מבין ההרוגים זוהו: סעיד נעים וסאדק נאסר, דיירי הבניין.

באירוע שני נורה פגז של צה"ל לעבר אותה שכונה, ובו נפצעו שישה פלסטינים, בהם ילדה בת 11, חתאם א-טהיא, שמתה מאוחר יותר מפצעיה.

במערב בית להיא, סמוך לסודניה, פגע טיל ישראלי בעגלה רתומה לחמור. כתוצאה מהפגיעה נהרגו פלסטינית בת 62, ח'יריה אל-עטאר, ונכדה איברהים, בן 12, שהיו בסמוך לעגלה. עוד שלושה פלסטינים נפצעו.

מצה"ל נמסר בתגובה, כי הירי בוצע לעבר אזורים מהם שוגרו טילי קסאם, וכי תושבי האזור הונחו שלא להישאר בבתיהם.

בתקיפה אחרת אמש ירה חיל האוויר לעבר מחסן המשמש את ארגון הג'יהאד האיסלאמי בשכונת זייתון בעזה. מצה"ל נמסר, כי במקום הוכנו ואוכסנו רקטות גראד, שנורו בתקופה האחרונה לעבר ישראל. בתקיפה נפגעו כמה פעילים של הארגון ובעקבותיה נראו במקום מספר פיצוצי משנה.

אתמול נורו לפחות שש רקטות קסאם לעבר ישראל, אשר נחתו באזור שדרות ואשקלון. לא היו נפגעים. הג'יהאד האיסלאמי לקח אחריות על הירי לעבר אשקלון, ואמר כי הוא בוצע לקראת ביקורה של שרת החוץ האמריקאית, "קונדוליסה רייס הציונית", באזור. "שתלך לעזאזל", אמר בכיר בחמאס, אוסאמה אל-מוזייני, בהתייחסו לרייס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully