וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שר האוצר ממשיך להרגיע: "לא תהיה פריצה בתקציב"

טל לוי

23.7.2006 / 15:57

הממונה על התקציבים: "לאירועים הבטחוניים תהיה השפעה על נתוני 2006 וסדרי העדיפויות יצטרכו להשתנות"

"לא תהיה פריצה במסגרת התקציב לשנת 2007. כל השינויים וסדרי העדיפויות יהיו במסגרת התקציב וההוצאה המותרת", כך אמר היום שר האוצר, אברהם הירשזון, לחברי הממשלה. "על אף מצב הלחימה, המדיניות הכלכלית והרפורמות הנלוות בצידה עליהן נקבע, תימשכנה".

הירשזון ציין בפני חברי הממשלה כי הוא מבין את מצוקתם של תושבי הצפון וכי משרד האוצר קשוב לבעיותיהם. השר סיפר על הצעדים האחרונים שבוצעו למען התושבים באזורי העימות ועל צוותי העבודה שהוקמו לשם כך, והדגיש כי המשרד מקיים התייעצויות יומיות שוטפות, הן בנושאי מצב המשק ותגובותיו לעימות האזורי והן בנוגע לצרכיהם של יישובי ותושבי הצפון.

הממונה על התקציבים במשרד האוצר, קובי הבר, אמר בישיבת הממשלה כי הממשלה מחויבת לשמור על אמינותה הפיסקלית ועל הפרמטרים הכלכליים של מסגרות התקציב. לנוכח אי הוודאות והאירועים הבטחוניים, סדרי העדיפויות יצטרכו להשתנות. "היו לנו כוונות נרחבות למהלכים בתקציב הביטחון ואולם האירועים ישפיעו מהותית על מהלכים אלו ועל סדרי העדיפויות בתקציב 2007. שינויים אלו יתבצעו תוך שמירה על הפרמטרים הכלכליים והמשך ביצוע הרפורמות והשינויים המדיניים. לאירועים בצפון תהיה השפעה על הנתונים הכלכליים והתקציביים של שנת 2006. בשלב זה, לא ניתן לאמוד את מידת ההשפעה, אך ברור שבשבועות הקרובים נראה את ההשפעה של האירועים על נתוני המקרו של שנת 2006", אמר הבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully